Näytetään tekstit, joissa on tunniste Dave. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Dave. Näytä kaikki tekstit
torstaina, heinäkuuta 21, 2016
keskiviikkona, helmikuuta 24, 2016
tiistaina, maaliskuuta 17, 2015
Ihana viikonloppu
Perjantaina lopetin työt ja suuntasin kulkuni porukoille koko viikonlopuksi! Suuntasimme äitin kanssa lauantaina koirien kanssa metsään paistelemaan kevään ekat makkarat!
Muuten sitten vietimme aikaa lähinnä syöden js telkkaria kattoen. Sunnuntainakin mentiin ulos ottamaan aurinkoa keskelle metsää kun siskokin saapui vierailemaan. Iho jo vähän kärtsäs, jee!
Muista asioista sen verran, että mulla on uusi todella mukava asiakaspalvelutyö, jota teen suurimmaksi osin kotoa, eli jeee ei tarvii miettii mitä laittaa päälle joka päivä eikä tarvii pestä hiuksiikaan joka ilta jossei jaksa :D.
Muuten sitten vietimme aikaa lähinnä syöden js telkkaria kattoen. Sunnuntainakin mentiin ulos ottamaan aurinkoa keskelle metsää kun siskokin saapui vierailemaan. Iho jo vähän kärtsäs, jee!
Muista asioista sen verran, että mulla on uusi todella mukava asiakaspalvelutyö, jota teen suurimmaksi osin kotoa, eli jeee ei tarvii miettii mitä laittaa päälle joka päivä eikä tarvii pestä hiuksiikaan joka ilta jossei jaksa :D.
torstaina, tammikuuta 29, 2015
Kaksi kuukautta vierähti!
Elämässä on tapahtunut mullistuksia enkä oo jaksanu tänne laitella mitään. Ehkä joskus alotan taas. Kämppä ei edelleenkään oo esittelykunnossa, kaikki on aina kesken :D.
Mutta tässä Dave:
Mutta tässä Dave:
lauantaina, marraskuuta 08, 2014
Ystävykset
Ärsyttää kun oon ollu viikon ihan hirveessä flunssassa ja oisin kuitenkin jo koko tän viikon touhuu muuttoa mut pääsinkin sitten vasta eilen ekaa kertaa kämpille viemään siivousvälineitä ja tuparit ois jo viikon päästä.... Villellä on koko aika kiire, joten en tiiä että missä välissä kerittäis vuokraa pakettiauto et saatais noi huonekalut liikkumaan. Suunnittelin jo tänään että vien kaks petarii sinne niin voin jo muuttaa :D. Kun eihän sitä muuta tartte kun paikan jossa nukkuu ja vähän astioita et voi syyä ja niitä siellä jo on. Koirien pedit ja kamat vaan mukaan niin kaikki on hyvin! Noh toivotaan nyt et joku päivä ens viikolla kerkiis siirrellä vähän tavaroita että tupareissa ois ees jotain kamaa paikalla :D.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)













