Suosittelen sovellusta nimeltä Zadaa, jossa voi myydä vaatteitaan! Joitain bugeja vielä löytyy kun sovellus on suht uusi, mutta toimii siinä missä pitääkin, eli vaatteiden myynnissä! Käyttäjiäkin tarvittais vielä lissää, että vaatteita liikkuis paremmin ja siksi tätä halusinkin mainostaa!
Mun alennuskoodi kyseiseen sovellukseen on: EL4059 ja sillä saa 5e rahaa käytettäväksi tuolla sovelluksessa!
Ilmeisesti en pysty linkkaa omaa profiiliani mitenkään, joka ois ehkä yksi halutuista uudistuksista, jolla vois sitten linkitellä ne omat myytävät vaikka lähipiirilleen. Mutta niin, suosittelen!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sovellukset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sovellukset. Näytä kaikki tekstit
torstaina, toukokuuta 26, 2016
keskiviikkona, toukokuuta 14, 2014
Water your body
Suosittelisin ihonhoitoon Water your body-sovellusta! Mun juomiset on aina ollu vähän niin ja näin, joskus juon tarpeeksi ja joskus jonkun yhden lasillisen päivässä, joten ei ihme että tämän sovelluksen avulla iho on voinut paljon paremmin!
Sovellukseen kirjataan oma paino, jonka mukaan se laskee kuinka paljon vettä keho tarvitsee vuorokaudessa ja ilmoittelee sitten välistä että koska pitäisi muistaa juoda! Erilaisia kuppeja ja pulloja on jo valmiiksi varastossa, joiden mukaan voi juomisiaan ohjelmaan merkata, mutta näitä kuppejen kokoja voi myös muokkailla itse, jolloin saa juuri oikeat määrät juomisia merkattua.
Ainut miinus tässä on se, että kanssaeläjät on aika helisemässä tuon äänen kanssa jonka ohjelma päästää kun pitäisi juoda lisää :D. Jostain syystä mua se ei oo häirinny yhtään, mutta muut ihmiset tuntuu saavan siitä traumoja, en tiedä miksi :D.
Mutta suosittelen tätäkin ihonhoitoon :D.
Sovellukseen kirjataan oma paino, jonka mukaan se laskee kuinka paljon vettä keho tarvitsee vuorokaudessa ja ilmoittelee sitten välistä että koska pitäisi muistaa juoda! Erilaisia kuppeja ja pulloja on jo valmiiksi varastossa, joiden mukaan voi juomisiaan ohjelmaan merkata, mutta näitä kuppejen kokoja voi myös muokkailla itse, jolloin saa juuri oikeat määrät juomisia merkattua.
Ainut miinus tässä on se, että kanssaeläjät on aika helisemässä tuon äänen kanssa jonka ohjelma päästää kun pitäisi juoda lisää :D. Jostain syystä mua se ei oo häirinny yhtään, mutta muut ihmiset tuntuu saavan siitä traumoja, en tiedä miksi :D.
Mutta suosittelen tätäkin ihonhoitoon :D.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)