torstaina, heinäkuuta 19, 2012

Anteeksi kovasti

Mutta nyt tulee kahdeksan suhteellisen samanlaista kuvaa, mut en osannu päättää että mitkä laitan kun oli niin kauniita värejä!

 Mun aika on menny tässä pari päivää oikein sutjakkaasti simssin parissa. Tänään heräsin myöhään, ei mitään tekemistä, paska ilma ja aattelin et pelaampas vähän simssiä taas. Mietin tällä vähällä about tuntia kun aurinkokin vähän kurkkaili pilven takaa mutta hups, katoin kelloo ja se olikin puol viis. Noh, koska aikaa oli jo menny niin paljon, niin aattelin ihan vähän pelaa vielä. TADAA kello viistoista yli kaheksan. Sit mietinkin suht äkkiä iltapala-asiat ja syösyin kauppaan, jossa mulle hymyili söpöin kassatyttö ikinä! Jos oisin vapaa niin menisin varmaan iskee sen. Ja nyt se jostain syystä se eksyy tänne ja tunnistaa mut enkä enää kehtaa mennä sen kassalle... Mut oikeesti se on piristäny mun niin montaa päivää! Niin nätti keijukaisen näkönen tyttö!





 Koska koko päivä oli menny sisällä simssin kanssa eikä ollu vielä nälkä, päätin lähtee koittaa et jaksanko juosta yhtään. Jaksoin sentään kaks kilsaa yhellä stopilla, jonka aikana kuvasin nää ja juttelin sorsien kansssa. Jospa vaikka tosta juoksemisesta innostuis ees vähän kun on uimaankin päässy niin hävyttömän vähän tänä kesänä. Ois kiva myös vähän kiinteytyä kun romahti muutamat lisäkilot suht äkkiä ja teki muutamista kohdista kroppaa hieman hyllyviä. Lisäksi sain elämäni ensimmäistä kertaa selluliittiakin uusista e-pillereistä, KIITOS VAIN. Luulen et ilman pillereitä ois toikin saatana pysyny poissa vielä monet vuodet. Ainiin, nää kuvat on otettu mun ihanalla samsung galaxy 2 advancella, jota oon pääni sisällä hehkuttanu niin paljon et itteekin hävettää tykätä puhelimesta näin paljon. No mut ohan siinä takakannessakin kissoja ja timantteja... Sietääkin tykätä!

2 kommenttia:

  1. Oih, ihanat ja jokseenkin pelottavat värit. Ja hei: kaupan kassojen kuuluukin piristää. Mäkin oon tullut hyvälle tuulelle viime aikoina yhdestä siwan myyjästä. Se on ihana!

    VastaaPoista
  2. Meiän lähikaupassa on kans yks lihatiskimies joka piristää mua joka kerta, se on niin hauska, vähän lyhempi miekkonen, jonka ego kyl yltää korkeemmalle kun päälaki :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...