keskiviikkona, syyskuuta 26, 2012

Hiuksihistoriaa

Emppu sitten vähän niinkun haastoi tämmöseen hiushistorisointiin, joten aloin tässä kuumepäissäni semmosta väsäämään. En tiiä johtuuko kuumeesta tai ylipäätään lahosta muistista, mutta mulle on kyllä ihan tajuttoman vaikee muistaa et millon mulla on ollu minkäkinlaisia hiuksia.

Yhden säännön oon kyllä huomannu mun hiusprosesseissa: Yleensä keväisin kun lumet sulaa ja alkaa aurinko paistamaan, mun hiukset vaalenee tai niihin tulee kirkkaampi punanen tai vaaleempi ruskee kun taas syksyisin niitä yleensä alkaa koristamaan jokin syvän punainen tai muu tumma sävy. Lähinnä siis oon aina pyöriny erilaisissa punaisissa, mutta myös aivan musta, lilaa, kaikenlaista ruskeaa ja blondia on mahtunut.

Kuvia en ikävä kyllä löytänyt kuin irc-galleriasta ja kuvake.netistä, eli niihin on tyytyminen nyt :D.
 Ensin esittelyssämme on tummia lyhyitä hiuksia, joita on ollut mm. tuon näköisiä.
 Seuraavaksi lyhyitä punertavia tai ruskeita, plus yhdet aika mustanpuhuvat jotka unohtu tosta edellisestä :D
 Sitten on vuorossa rusehtavia rastoja
 Ja seuraavaksi punertavia samanmoisia.
Lopuksi suoria ja vähän pidempiä ja vähän kaiken värisiä.

Ja nykyään ne on kutakuinkin tämmöset:

































Nyt sitten pitäs vaan päättää että mitä seuraavaksi näihin? Oma väri houkuttais pitää, mutta punaset myös.

3 kommenttia:

  1. Täytyy sanoo, että vaikken ole koskaan tykännyt rastoista ihan kauheasti, niin toi palmikko kukilla on tosi nätti!

    VastaaPoista
  2. Hahaha, siinä on jo kunnon hiushistoria! Tällaiset on aina niin hauskoja! :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...