maanantaina, kesäkuuta 02, 2014

Touhuamisia

 Elikkäs tässä viimepäivinä kun on ollut taas kylmä oon lähinnä leikkiny puhelimella, käyny kirpparilla ja ostanu kissapaidan! Syöny hyvää ruokaa porukoilla ja ihania muikkuja Hakaniemen torilla, jonne eksyttiin maalaismarkkinoille äitin ja Veerun kanssa. Oli kyl niin hyviä muikkuja ja maistiaisia ja kaikkee omnomnom.
 Pentujen kaa on tullu touhuttuu ja pian ne jo lähtee kotiin :(. Olin helatorstaina ja edeltävän keskiviikon porukoilla sekä nyt viikonloppuna la-su. Oon vähän liian kiintyny jo noihin :(.
Oon lenkkeilly ja kuvaillu nättejä kukkasia, ollu Kattilahallin kirpparilla josta tykkään paljon! Ottanu Ebonyn kaa yhteiskuvaa kun se täytti tänään 11v! Ostin kans ginasta maailman mukavimmat löllöhousut ja aion käyttää noita paljon! Lisäksi Titiuu on ollut väsynyt kaikesta riekkumisesta pentujen ja muiden elukoiden kanssa.

Viime yönä näin koko yön unia siitä miks en vois lähtee tänään töihin ja aamulla herääminen oli taas niin vastenmielistä. Meinasin oksentaa bussissa kun tuli niin paha olo. Mun kehoa ei oo tehty menee kahdeksaksi töihin! Siks tykkään iltavuoroista enempi. Hoidin kuitenkin yhden englanninkielisen puhelun melkeen jo hyvin ainakin omalla tasolla, joten voin palkinnoksi käydä Kaisan Cafeessa ostamassa jotain herkkua ja oikein stokkan herkun kautta ostaa leipää! Huhhuh!

Outo fiilis kun kaikki hehkuttaa kun koulut loppuu ja kesäloma alkaa ja ihihii ja mulla on ekaa kertaa pitkään aikaan kun ei oo mitään koulun loppua tai muutakaan loppua ja ekaa kertaa oon koko kesän töissä. Tai siis omistan työn joka kyllä jatkuu ihan syksylläkin mut siis niin. Aina ennen on ollu vaan jotain pätkittäisiä juttuja ja ollu semmosta ns. oikeeta lomaakin. On mulla kyllä nytkin, mutta sen vietän ulkomailla eli ei suomilomaa! Onneks ainakin tää jakso töissä näyttää siltä että vapaapäiviäkin löytyy välillä, joten ehkä kerkiin myös nauttimaan kesästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...