lauantaina, maaliskuuta 17, 2012

Ajatuksia

Kirjotin eräällä foorumilla pääni sisällön juuri nyt lauantaiaamuna, ja ajattelin jakaa sen täälläkin.


Tuntuu että liikaa juttuja taas päässä!


-Ennakkotehtävät: mulla on hyvät ideat, mutta taito toteuttaa niitä puuttuu, joten tästä tulee hankalaa! Onneksi on vielä aikaa ja onneksi on ideat! 

































































-Kesätyöt: mistään ei taas tuu vastauksia, ees kieltäviä ja alkaa kyllä stressaamaan! Tutkin jo kaikkii toimeentulotukia ja tyttömyysturvia ja kaikkia! Ehkä jopa pärjäisin jos nostelisin loput opintolainat vaan pois, niitä on nimittäin vähän vielä jälellä! Lisäksi jänskää jos sitten tulee vaan yksi vaihtoehto, joka on jotenkin tosi huono, enkä yhtään haluis ja siinä menis koko kesä ja sitten en kerkiis kreikkaan tai uimaan tai mitään nauttii kesästä :(. 








-Unet: nukuin kyllä hyvin, mutta näin ärsyttäviä unia! Aamulla mietin vaiks kuin kauan että joutuuko mun perhe nyt oikeesti vankilaan vai ei. Sitten näin kanssa unta, että ville oli ottanu mut mukaan sen leirille, koska ne tarvis leiriavustajaa ja sitten se leirikeskus oli jotenkin ihan sekasin ja en löytäny mun huonetta ja avaimet ei sopinu ja kaikissa luki vääriä juttuja ja mulla oli ihan likaset hiukset enkä päässy suihkuun! Ja sit ville oli vetäny päänsä kaljuks vaikka lupas mulle ettei tee niin. Plus että joku juoksenteli tuolla yläkerrassa koko aamun vaan ees taas, eikä tommonen kumina kuuluis lapsesta, joten mitähän hittoa. Siel pitäs kai asua joku mummo. 

-Hiukset: noh, nää alkaa olee jo pitkät ja nää painaa aika törkeesti, varsinkin märkinä ja varsinkin nutturalla. Voin siis pitää näitä enää silleen erilaisilla ponnareilla ja solmuilla. Laitoin rastat suureksi osin käytännöllisyyden vuoksi, ja nyt nää ei enää ole niin kovin käytännölliset. Oon haaveillu niin kauan et pääsis rastat päässä menee naimisiin, mutta nyt alkaa tulla kiire! Hölmöö mennä jonkun vuoden sisään naimisiin vaan rastojen takia, mut voisin sen tehä jos ois rahaa pitää semmoset juhlat kun haluaa :D. En mitään isoja häitä haluais, mutta kaikki juhlapaikkojen vuokraukset sun muut maksaa liikaa. Niin ja sitäpaitsi Murhis sano et villen pitää laihduttaa ensiks, joten ehkei se kerkeis näin nopeessa ajassa :D. Ehkä mun täytyy vaan luopuu rastat päässä naimisiin-haaveesta, taikka sitten odottaa törkeen monta vuotta lisää, et saan nää taas hienoiksi ja pitkiksi. Lisäksi kriisi jo nyt, et mitä mulle käy sitten kun ei ole rastoja. Nää on niin kauan ollu jo osa mua ja mun identiteettiä, joten mitä sitten :O. Näitten kanssa mulla on myös ollu paras olo itteni kanssa, eikä oo ainakaan ollu hiuskriisejä! Miettikää, ei yhtään hiuskriisiä neljään vuoteen! Kohta viiteen :D. 

-Haaveilu: Niin, rasta-asioista oon helposti päässy sitten näihin muutenkin hääunelmiin. Oon ettiny mulle pukuja, löytänykin kaksi sopivaa ja ettiny ihan tosissani mulle ja villelle yhteistä kämppää, koska en mä nyt menis naimisiin semmosen kaa jonka kaa en ees asu samassa kämpässä! Nää haaveet alkaa olee jo niin todellisia, että oon myös harmitellu sitä kun tykkään kuitenkin asua loukussa ja tykkään kun meillä on kuitenkin tilaa tuolla pyytää ihmisii kylään ja piha jota en oo kerinny vielä kesällä nähä! JA iiiso parveke! Halpa vuokra, sauna ja mitä näitä nyt on. 

-Raha: Haluisin nyt vähän ylimäärästä silleen et vois tehä yhen tilauksen yhteen nettikauppaan jonka löysin, haluuuun! Haluisin myös niitä töitä, jotta sais rahaa sivuun matkustamista varten.


Noh, koitin lisäillä tänne väleihin kuvia, muttä eihän tää tykkää laittaa niitä yhtään sinne minne pitäis ja oon liian laiska laittaa niitä suoraan koodiin :D

2 kommenttia:

  1. Mua kanssa tuskastuttaa aina välillä rastojen pituus, painavuus ja kokoaikainen tielläolo. Mut päätin että sit jos jossain mielenhäiriössä joskus haluan niistä eroon niin koitan eka leikata latvoista viistoista senttiä pois ja katsoo sitten asiaa uudestaan, kyllä rastojakin voi leikata lyhemmiks! :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon vähän tutkinu tätä leikkausasiaa ja tullu siihen tulokseen et ne lähtee vaan sitten silleen leviimään tuolta päädyistä :D Yhyy, haluisin et nää ois vähän ohuemmat kun nyt, niin jaksais tän pitusina vielä pitääkin päässä :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...