tiistaina, maaliskuuta 27, 2012

today

Oon viettäny vapaapäivää kun tein viikonloppuna vähän töitä ja oon vaan chillaillu, kuunnellu musaa spotifylla joka kakkaa ja päättää ettei jokatoista biisii soiteta olleskaan, sekä maalannu!


















Sunnuntaina äiti soitti siskolle, että tekivät toisen siskon kanssa paljon lasagnee, eivätkä saa syötyy sitä kaikkee, joten mentiin eilen Villen kaa moikkaa eläimiä ja auttaa syömisessä. Siltä reissulta kuva joka on valaissu mun mieltä ja päivää tänään:




























Oon ruvennu miettii, että jaksaisinko pitää tätä blogia paremmin jos postailisin tänne aina vaan pari kuvaa päivältä tai pari kuvaa jostain joka inspiroi tms, niinkun oon jo melkeen jonkinaikaa tehny. Ei oikein enää oo inspistä kirjottaa pitkii selostuksii tekemisistä, tai mielipiteitä joistain asioista tms. Toisaalta tää on edelleenkin mun päiväkirja, ja kai saan tehä tänne mitä haluan :D. Otan toisinaan paljonkin kuvia ja videoita, mutten koskaan saa aikaseksi laitettua niitä tänne, tai editoitua niistä videoista kivoja.

ps. joo-o, maalaan sängyllä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...