keskiviikkona, toukokuuta 30, 2012

Tunnustus

Kiitos Alisen, kirjotan nytten postausta! :D

Ohjeet: 
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen. 
2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi. 
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.


Elikkäs tämän jutun minulle lahjoitti Alise, jonka linkkasin ylempänä ja kerron heti etukäteen, etten osaa linkkaa viittätoista blogia, koska oon ollu niin epäaktiivinen lukemaan mitään lähiaikoina. Joskus harvoin saatan lukasta pari uusinta postausta lemppariblogeistani, mutta listoillani roikkuu useita sellaisia, joita en oikeastaan jaksa enää edes lukea ja uusia tuttavuuksia ei ole jäänyt luettavaksi pitkään aikaan. Linkitän joskus sitten kun taas tästä aktivoidun ihan muuten vaan jotain kivoja! En ehkä viittätoista, mutta muutaman. Seuraavaksi faktat. Ei pysty muuten muistamaan, että mitä faktoja sitä on jo joskus kertonu kun tämmösiä on palkintoja ja muita haasteita on saanut. Mun on pitäny jo oikeestaan yli 60 postausta sitten tehä semmonen itteni esittely, koska lukijakuntaa on tullu lisää ja vaihtunu ja kaikkee ja munkin elämässä on tapahtunu muutoksia, joista en oo pahemmin kertoillu. Elikkäs, kerron seittemän perusfaktaa. 

1. Minulla on lyhyet hiukset. Minulla ei ole enää rastoja, jotka nykivät päänahkaani viisi vuotta. Nykyään hiukseni myös kihartuvat ihan ittekseen suihkun jälkeen, mitä ne ei ole ennen harrastaneet. Tykkään kyllä olla lyhyttukkainen, mutten vielä ole päättänyt että kasvatanko näitä nyt vaan, vai alanko pitää lyhkäsenä. Toisaalta tuntuu, että kaikki haluaa vaan omistaa nykyään pitkät hiukset, joten ehkä voisin ernuilla näillä lyhyillä. 

2. Asun tällä hetkellä oikeastaan kuuden ihmisen kanssa. Meitä virallisia asukkeja on siis neljä, mutta tämän lisäksi meillä asuu siskon poikaystävä, sekä meidän kesäasukki Minna, joka tulee Lindan tilalle, joka lähtee työharjoitteluun maatilalle kesäkuun alussa. Minna saapui meille noin kaksiviikkoa sitten, eli melkeen kuukauden ajan meitä on kuusi. Ite kyllä helpotan taakkaa asumalla puoliksi villellä. Josta päästäänkin seuraavaan faktaan:

3. Seurustelen kunnallisvaaliehdokkaan kanssa! :D Että kaikki Espoolaiset, teille ois nyt erittäin hyvä vihreä ehdokas! 

4. En enää pitkiin aikoihin ole kerinnyt kuuntelemaan musiikkia kunnolla. Mun soitin alko jossain vaiheessa temppuilee, eikä halunnu enää synkkaa kunnolla spotifyn kanssa ja koska oon siirtäny kaiken musiikinkuunteluni spotifyyn, jäi jotenkin toi musanluukuttaminen matkustaessa kokonaan pois ja noi matkustusajat on nykyään melkeen ainoot jolloin oikeesti kerkiin kunnolla kuunnella musiikkia. Toivon että kesällä tähän tulee muutos ja kerkeisin taas vaan kuunnella musiikkia. Nykyään mulla on myös tommonen ihana uus puhelin, jolla voin tota spotifya käyttää, ja uudet ihanat punaset kuulokkeet, että täytyis vaan opetella toi tapa uusiksi! 

5. Oon innostunu puutarhanlaitosta! Oon kyllä tykänny pelata puutarhapelejä pienestä lähtien, auttanu paappaa sen puutarhan kanssa ja simssissä puutarhanhoito on kans yks pääjuttu, mitä mun simit tekee, joten oli aika alkaa itekin kasvattaa jotain. Ulkona kasvaa sokerihernettä, rucolaa, ruohosipulia, jalopenoo, kirsikkatomaattia, basilikaa, persiljaa, sipulia, porkkanaa ja perunaa. Saa nähä mitä mistäkin tulee! Mausteita, salaattia, papuja ja kukkasia on vielä listalla kasvattaa kesän aikana. Eilen kans möyrittiin pihaa oikein kunnolla villen (=kunnallisvaaliehdokas) kanssa ja kylvettiin nurmikonsiemenet. Peukkuja että tää kokeilu onnistuu!

6. Valmistun perjantaina media-assistentiksi, enkä haluais ihan heti opiskella lisää ja skippasin yhen paasykokeenkin ihan vaan siksi ettei kiinnosta oikeesti. Oon aina pelänny tulevaisuutta ja täytyy sanoa, että nyt oon aika kauhuissani siitä, etten meinaa mennä kouluun syksyllä. En haluu enää opiskella mitään, mikä ei oikeesti kiinnosta ja koska mikään ei kiinnosta, en opiskele. Teen jotain töitä siihen asti, kunnes keksin mikä haluaisin olla isona. Äiti, joo, mut jotain muuta myös ennen sitä. 

7. En oo vieläkään käyny uimassa! Aika noloa, kun oon käyny jo niin monet vuodet viimeistään vappuna. Ja tähän ei lasketa mitään noloja saunasta uimaan juttuja! Ne ei käy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...