sunnuntaina, maaliskuuta 24, 2013

Kuvapäiväkirja

Taas oli kuva tunnissa-päivä eilen 23.3. joten tässä mun saldo!
 Ihan ekana herätessä rynnistin ikkunalle ja avasin verhot, jotta herneet saa valoa, kastelin ne myös.
 Seuraavaksi koitti mun aamurutiini, eli aamupinnailut sängystä käsin puhelimella :D.
 Menin koneelle hoitaa vähän kaikkia juttuja ja söin kurkun aamupalaksi :D
 Koneilut jatkuu turrilassa ja musiikkia kuunnellen.
Olin kovasti koittamassa aamujoogaa ja aamukävelyä, mutkun hyvää musaa oli liikaa eikä malttanu lähtee!
Viimein sain sitten musan vaihdettua rauhallisempaan ja alotin joogailun.
 Muistin joogailun jälkeen et pitää ottaa uudet mitat kropasta kun en oo moneen vuoteen ottanu, koska on sitten kesän alussa mielenkiintosta nähä, että onko jotain tuloksia tullu kun oon alottanu liikkumaan viikottain ihan hyvänkin verran. Mulla ei oo mitään laihdutustavotetta tai lihastenkasvattamistavotetta tai mitään, eli en mittaustulosten takia liiku. Mut ohan se silti mielenkiintosta! Oon aina tykänny numeroista ja tilastoista :D.

Mittailujen jälkeen olikin vuorossa vessan siivous viimein! Oon haaveillu tästä jo ikuisuuden mut en oo vaan jaksanu. Nyt tuoksuu raikkaalta ainakin vähän aikaa :D.
Annoin joidenkin aineiden vähän vaikutella siellä ja täällä, joten välissä tietenkin pinnailua :D.
Siivoomisen jälkeen laitoin ruoan päälle hieman juustoraastetta ja aloin kattoo selviytyjii.
Sohva-asento oli niin mukava, että katoin viimisimmän twilightin siihen päälle, kuvan muistin kuitenkin ottaa vasta lopputeksteistä, koska suurimman osan leffasta oli samalla koneella kun ei vaan tommoseen roskaan jaksanu keskittyä kunnolla :DD.
Samalla keskustelin vähän kaikkien kanssa ja mm. selostin leffaa muutamalle :D.
Earth Hour oli alkanu, ja olin sammuttanu viimisenkin valon tästä kämpästä jo vähän aikaa sitten ja aattelin et voin kattoo telkkaria kun edellisinä vuosina oon laittanu senkin kiinni. Kidsing ja vaniljakastiketta omenapiirakalla :D.
Jatkoin mun Earth Houria toisenkin tunnin ja katoin kolme kidsing-jaksoo ja samalla vähän nostelin painoja ja jumppapalloilin.
Lopulta kauhee hedari ylty niin pahaksi, että viimisenä oljenkortena menin sit makailee pää ja niska piikkimaton päälle. Se autto kyllä sillon kun oli siinä matolla, mutta ylty yhtä pahaksi kun kävin vessassa ja päätin sit mennä nukkuu jo ennen kahtatoista päänsärkyä pois ja niin tein!

Tässä oli siis mun suhteellisen tylsä ja normaali semmonen päivä, jollon oon kotona yksin enkä tee mitään erikoisia :D. Tosi usein näille kuvauspäiville sattuu aina jotain ihmeellisyyksiä, joten ihan kiva et oli yks tämmönen suhteellisen normaali päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...