maanantaina, toukokuuta 27, 2013

Ensimmäinen muuttokuorma

Muutettiin tänään hamsterit sekä mun liikuntatavarat taksilla uuteen kotiin. Nyt vasta tajuaa että tää muutto on oikeesti totta ja se tapahtuu ihan pian. Makkarissakin näytti niin tilavalta uudessa kodissa, huhhuh. Päädyttiin hamstereiden siirtämiseen siksi, että tänään meiän talo tärisi remontoinnista niin kovasti, että rappukäytävältä oli tippunu pala seinästä lattialle :D. Aateltiin että ne stressaa kun joutuu kuuntelee kauheeta meteliä monta tuntia päivässä.

Tykkään hirveesti Lähderannasta ja oon viihtyny täällä, mutta pikkuhiljaa nää remontit, kiertotiet ja kaikki parsat lattiassa alkaa ärsyttää. Vielä kun tietää et remontit on kestäny vasta puolivuotta ja vasta kaksi taloa on valmiina, kun edessä on vielä monen monta muutakin taloa. En olis halunnu elää remontin keskellä montaa vuotta, enkä kyllä yksiössäkään ois jaksanu kaksin asua enää yhtän kauempaa eikä edes tätä seittemää kuukautta, hullua et oikeesti seittemän kuukautta, ellei ois tienny että viimeistään tän rempan alta joutuu kuiteskin pois.

Viikonloppuna karkasin taas porukoille, koska on tylsää olla kotona yksin kun ville ajaa taksia ja varsinkin tylsää on herää joskus kymmeneltä ja sit istuu pimeessä hiljaa johkin kahteen kunnes ville herää :D. Nukuttiin taas Ebonyn kanssa mökissä ja käytiin äitin, Veerun ja koirien kanssa Vääräjärvellä lenkkeilemässä ja kiipesin puuhun. Ollaan ruvettu äitin kaa harrastaa järvien tutkimista Espoossa :D. Mulla ei ollu mitään ulkoiluvaatteita mukana kun lähin vähän kiireellä, mutta onneks äiti ja veeru on molemmat niin mun kokosia et sain äitin lenkkarit ja veerun housut ja paidan :D.

Mun käsi on kyl ihan rikki. Menin tänään töihin ja en ees tehny sil mitään, enkä muutenkaan tehny mitään raskasta ja silti tuloksena about neljän tunnin jälkeen se, et kättä särkee ihan törkeesi, eikä sitä voi ojentaa täysin suoraksi, eikä varsinkaan koukistaa. Kai mun pitäs vaan kuunnella lääkäreitä ja olla saikulla.

Mut jännää, kohta kreikkaan ja sit voi syyä hyvin ja saada aurinkoa! Mul on kivoja bikineitä matkalle ja suhteellisen vähän muuta vaatetta jota oon suunnitellu ottavani mukaan. Aina mul on ihan sikana liikaa tavaraa ja nyt lähetään villen kaa vaan yhellä laukulla, joten pystyy vähän harrastaa vähempää pakkaamista vaikka tulos kuitenkin varmaan on se, että 80% on mun tavaraa ja 20% villen ja se laukku on iso... Eli ehkä pakkaan ihan yhtä paljon kun normaalistikin :D. Enää ei puutu kun aurinkorasva niin oon valmis lähtemään!

1 kommentti:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...