perjantaina, lokakuuta 11, 2013

Uusi taulu

Jee se on viimein täällä! Tilasin photoboxista jo aika kauan aikaa sitten yhdestä Portugalikuvasta taulun, kun heillä oli hyvä tarjous, että sai tietynlaisia ja kokoisia tuotteita vain postimaksujen hinnalla, joten päätin repästä ja tilata taulun. Oon aina tykänny hirveesti majakoista, johtuen ehkä muumien majakkajaksoista, jotka oli mun lemppareita ja tossa kuvassa oli jotenkin muutenkin kivat värit ja tunnelma. Minä ja söpö majakka. Toi päivä oli ihanan lämmin ja keräsin hirveesti kauniita ja isoja simpukoita, joten on ihana muistella tota päivää aina kun katsoo taulua.

Oikeastaan lopulta jäin plussan puolelle tuosta taulusta, nimittäin ensiksi minulle lähetettiin ihan väärä taulu ja minun tauluni meni sitten hänelle, jonka taulun itse sain. Ilmoitin tästä väärinkäsityksestä, jonka tuloksena sain 10e mun photobox-tilille, eli mun taulu makso -5e, hyvä hinta. Ehkäpä tilaan jotain muutakin kun siellä tilillä kerta on rahaa! Taulu on muuten mun mielestä tosi hyvää laatua, vaikuttaa kestävältä ja asiakaspalvelu oli todella hyvää kun tästä toimitusvirheestä ilmoitin, että suosittelen kyllä. Paketit ovat kyllä aika naurettavan isoja, joissa pienikin taulu tulee ja koko paketti on vielä jäätävän suuressa muovisäkissä, mutta muuten ihan hyvää toimintaa :D.

Nyt on kaunis syyspäivä ja oon melkeen terve. Käytiin eilen lenkillä Titiuun kanssa rannalla ja se meni ihan hulluksi, juoksi ympyrää, dyykkaili ympäriinsä, kaivo kuoppia ja kävi vedessä hyppimässä. Oli se sen jälkeen väsynyttä koiraa.. ainakin hetken :D. Toivottavasti kauniit ilmat vielä jatkuu, sillä ajattelin suunnata kohti metsiä, eli porukoille viikonlopuksi, kun villekin ajaa taksia. Kohta suunta käy kohti raksia, jonne mennään juhlistamaan veljen hyviä koenumeroita, jonka jälkeen vuorossa leffailta täällä meillä.

1 kommentti:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...