lauantaina, huhtikuuta 26, 2014

Ripsivärin metsästystä

Mun täydellinen Avonin magnify lopetettiin, josta oon itkeny pariinkin otteeseen ja siitä asti oon ettiny uutta lempparia. Lumenella oli joku tosi perus natural code, josta tykkäsin, mutta sekin on lopetettu.

Magnify ja sen ihanan ohut muoviharja! Tommosella ohuella harjalla on todella helppo laittaa silmäkulman ripsiinkin asti väriä ja korjailla yskittäisiä kohtia, joten aika ohutta harjaa etsin myös uudelta ripsariltani. 
Kokeilin tätä lumenen mustikkaripsarii, koska sitä olit monetkin suositellut. Totesin kuitenkin sen tekevän liian paksuja ja paakkusia ripsiä mun makuun. Kaipaan semmosta tosi luonnollista lopputulosta. Tietenkin tähän ois auttanu jos oisin ottanu myös kuvan miltä näyttää mimmosenkin kanssa, mutta eipäs tajunnut!
Seuraavaksi oli vuotossa Shiseidon kauhee karvaharjaripsari. Tätä kehu sisko ja sen kautta monet muut, mutta molemmat todettiin tää kaikinpuolin aika surkeeksi ripsariksi sitten todellisuudessa.

Sitten ostin oikein Kotkasta tämmösen lumenen vihreen puikulan joka oli oikeen alennuksessa ja tästä oon oikeesti tykännyt! Harja on suhteellisen ohut ja lopputulos luonnollinen, eli tämä on seuraava jota suosittelen!

Mutta sitten siskot suositteli tätä kyseistä pötkylää ja tilasin sitten toiselta siskolta tämmösen laivalta ja ai että on kiva! Ei paakkuja, tosi luonnollinen ja tolla harjalla saa tosi kivasti värjättyä ulkoreunatkin ihan viimistä ripseä myöten! Suosittelen siis tätäkin erittäin paljon! Kyseessä siis MaxFactoryn pötkylä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...