tiistaina, syyskuuta 15, 2009

Absolutistina 2kk

Heipä hei taas kaikki! Viime kirjotuksesta onki jo aikaa ja nyt pitäs taas aktivoitua. Nyt kun mulla on alkanu työt, ni se on vieny aika paljon aikaa ja energiaa, niin ei ole jaksanut eikä ehtinyt kirjotella. Mutta nyt saatte jälleen jotain uutta luettavaa minun osaltani. ;)

Ensimmäiseksi haluaisin kertoa mun uudesta ideasta, nimittäin aijon kokeilla olla nauttimatta tippaakaan alkoholia kahden kuukauden ajan. Tämä minulle harvinainen kokeilu on alkanut jo 12. päivä tätä kuuta ja on jatkuva aina marraskuun 12. päivään, jolloin on The Prodigyn keikka jolle olen menossa. Tälle keikalle haluaisin kuitenkin mahdollisesti virkistää itseäni parilla oluella, joten pitemmälle en tällä hetkellä uskalla tähdätä. ;D Tuntuu oikeesti aika hölmöltä, et ihan suunnittelee tällästä, mut hävettää myöntää, että kyllä sitä olutta tulee kuitenkin aika usein juotua lasi tai pari, joten ajattelin nyt kokeilla tällästä parin kuukauden aivan täydellistä kieltäytymisestä tästä aineesta. Tämän aikana ei siis sallita edes lasillista viiniä illallisella, vaan aivan täysin ilman alkoholia on oltava. Voin tänne aina raportoida sitten, että miten edistyy.


On mulla muutakin asiaa. Nyt kun on tullu oltua töissä kassalla, niin on oikeesti ruvennu miettimään omaa käytöstään, ku käy kassalla. Helposti sitä vaa ajattelee, että ei ketään nyt kiinnosta kiitätkö vai, et sitä kassatyöntekijää, mut todellisuudessa ihan yksinkertaisesti hymy ja reipas moikkaus piristää ihan mielettömästi. Sitä heti jaksaa taas palvella asiakkaita paljon reippaammin, ku välillä joku vastaakin siihen hymyyn. :) Mitä varten yleensäkkään ihmiset mököttää niin kamalasti? Kyllä mä nyt ymmärrän, ettei se kauppasakäyti jokaiselle mikään päivän kohokohta ookkaa, mutta ketä se auttaa jos siitä tehään omalla käytöksellä vielä ikävämpää. No en nyt syyllistä ketään taikka rupea yleistämään, vaan puhuin nyt vaan itsestäni. Tästä lähtien yritän olla pirteämpi kassalla. ;D Tänään, tapahtui muuten duunissa sellanen hassu juttu, että yht'äkkiä alko kaiuttimista kuulumaan hälytysääntä ja puhetta: "Tämä on hätätilanne. Kaikkien tulee poistua rakennuksesta. Hissejä tai parkkialuetta ei saa käyttää.". Se olikin hauskaa sitten viettää työpäivästä tunti ulkona ihmetellessä, että mitäs nyt, kun kellekkään ei kerrottu, että mistä oli kyse. Ihan hauska tapahtuma oli. Piristi kivasti.

Jee, on mulla muutakin selitettävää. Pitkästä aikaa mulla on rahaa! Sain 850e, mutta siitä puolet menee velkoihin. Itseasiassa ylikin. Lopun rahan yritän säästää kaikkiin pieniin ostoksiin mitä tuun todennäkösesti tekemään, kuten esim mahdollisesti meen tänää Even kanssa ostamaan mulle vaatteita. En oo ostanut niitä piiiitkään aikaan, joten on jo aikakin. :) Niin ja halu
isin kans ostaa tatuoinnin ja oon jo oikeestaan aika vakavasti ruvennu harkitsee tällästä tai tän tyylistä:
Ai miksi juuri tälläinen? No ensinnäkin sen takia koska mun nimi on Joona ja aika moni on varmaan kuullut tän tarinan Raamatusta, jossa Joona niminen kaveri joutuu valaan vatsaan jne. ja jos oikein oon ymmärtäny, mulle on annettu nimi myös tämän innoittamana. Oon myös kristitty ihminen ja mulle uskon asiat merkkaa jonkin verran ja valas symboloi ylösnousemusta, joten se ois ihan kiva senkin takia. Kaiken lisäks tuo on mielestäni erittäin kiva. :) Olkapäähän tuota siis lähinnä ajattelin ottaa. Toi on muodoltaakin sellanen, että sopis siihen. Ihan kokonaa tota tuskin kopioin vaan ajattelin tatuoian kanssa ehkä vielä vähä muokata sitä. Kaikki tämä on siis vasta suunnittelu vaiheessa, ihan vielä en kehtaa kuitenkaan tatuointia ottaa, koska se sit kans jää siihen, joten haluun nyt vielä varmistella tätä hetken. Vähän niinku ei naimisiinkaan ihan heti kenen tahansa kanssa mennä. ;D
Tätä enempää, en oikein nyt raaski kirjotella kun alkaa hieman väsyttämään, kun typeränä jätin tän kirjottelun viime tinkaan ja jutun taso saattaa vähän laskea. Jotain voisin vielä kuitenkin löpistä. Ainii! Olin viimeviikon torstaina kokeilemassa Capoeira nimistä taistelulajia. Se on vähän sellasta tanssin, voimistelun ja taistelulajin sekotusta. Erittäin kivaa! Haluisin todellakin jatkaa sitä, mutta valitettavasti töiden puolesta se ei onnistu. Suosittelen jokaiselle joka vähänkään on kiinnostunut lajista, se on sen arvoista! Ehkä ajon armeijan jälkeen liittyä kyseisen lajin alkeiskurssille. Ainiin, armeija ottaa muuten taas päähän. Myös tämän capoeiran takia. Oisin ihan hyvin voinu tuon alkeiskurssin käydä sit keväällä, mut ei. Voisin tässä avautua vaikka kuinka paljon, kuinka paljon intti ärsyttää, mut sitä en tee vaan menen nukkumaan ja lukemaan Even lainaamaan Alkemisti-kirjaa. Hyvää yötä!

Tässä vielä rentouttava biisi jota voit vaikka kuunnella samalla, kun juot teetä/kahvia ja luet tätä tekstiä:


3 kommenttia:

  1. Mä muuten näin kun teitä seisoskeli pihalla kun tulin selloon :DDD

    VastaaPoista
  2. ajoin bussilla ohitse ja unohin koko jutun kun menin sisään :D

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...