torstaina, huhtikuuta 18, 2013

Hapsukengät!

Ulkona sataa vettä, joka paikkaan särkee eilisten perunanraahaamisten jäljiltä mutta taustalla soi rauhoittava musiikki ja mulla on jalassa kirpparilta ostetut hapsukengät! Oltiin menossa just kassalle kun äiti bongas nämä ja mietiskeli että mulla oli joskus teininä aika samanlaiset. Olin kaivannu mun vanhoja inkkarikenkiä, joiden olinpaikasta ei ollu mulla eikä äitillä mitään tietoo, joten tartuin kenkiin ja huomasin hintalapussa oman koon sekä hinnan 2,50e. Pakko oli kokeilla ja äiti jo moneen kertaan totes että älä ota, huonot kengät, et kuitenkaan käytä. Ihastuin kuitenkin hapsujen heiluntaan ihan heti ja vaikkei nää varmaan mitkään kovin mukavat kengät ole kävellä niin tolla hintaan lähti sitten mukaan vaikkapa vaan naamiaiskengiksi ja näköjään tulen olemaan sit inkkari aina. Sisko oli laittanu kirpparille myytäväksi myös muutamia omia vaatteitaan ja nappasin siitä välistä itelleni tämmösen paidan, joka mun mielestä sopi hyvin kenkiin ja kaivoin kaapista vielä farkkusortsit ja letitin hiukset. Tässä hyvä asu kun ilmat lämpenee!


1 kommentti:

  1. Ihanat kengät! Ja ihana sinä!

    Yritän itsekin löytää hapsusaappaita, kun mun edelliset hajosi käyttökelvottomiksi. En vaan ikinä bongaa sellaisia kirpparilta, paitsi tietenkin joko kaksi numeroa liian isoja tai pieniä :( Mutta ehkä sun saappaat valaa muhun taas uskoa siihen, että kyllä minäkin jonain päivänä omani löydän!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...