torstaina, huhtikuuta 04, 2013

Kevät, aurinko, sulat tiet ja tyttöily

Oon nyt koko alkuvuoden oikeesti jaksanu liikkua aika hyvin siihen aiempaan nollalinjaan nähden. Oon käyny maanantaisin kuntotanssissa, harrastanu reippaita kävelylenkkejä vähintään kolmesti viikossa, ulkoiluttanu koiria sillon tällön, joogannu, jumppapalloillu sekä nostellu painoja. Oon näillä tähdänny lähinnä siihen, että kasvattaisin kuntoa ja lihaskuntoa, että voisin alottaa juoksemisen ja jopa jatkaa sitä enemmän kun kaksi viikkoa. Kaikki liikunta tähtää taas ihan vaan parempaan yleiskuntoon, parempaan jaksamiseen ja parempaan oloon liikunnan ja hyvän kunnon kautta. Kiinteytyminen ei toki haittaa.

Oon sit tietty liikunnan lisäännyttyä alkanu vähän miettii et juoksukengät pitäs hankkii, koska mun edelliset lenkkarit on jotkut euron maksaneet kirpparilta, joissa on aika iso reikä :D. Urheilurintsikoita oon miettiny ihan tanssiikin varten jossa pompitaan paljon ja varsinkin juoksua ajatellen ja eipäs jotkut värikkäät sortsitkaan olis pahitteeksi tai juoksutakki... Oon huomannu että normaalissa pukeutumisessa suosin kaikkia haaleita ja maanläheisiä sävyjä ja lemppari väri johon pukeutua on harmaa kun sitten taas näissä urheiluvaatetuksissa silmä osuu aina ekana siihen aina vihaamaani pinkkiin ja kaikkiin neonväreihin, joita en muuten laittaisi päälle ikinä. Eilen Topsportin tyhejnnysmyynneistä lähtikin sitten viimein mukaan kuvassa näkyvä liilertävät urheiluliivit ja samanlaiset myös neonkeltaisina ja mikä parasta nämä IIIHANAT ja PINKIT juoksukengät!
Nää on maailman kevyimmät ja eilinen yli viiden kilsan reipas kävelylenkki meni kun lentäen. En vieläkään voi kuvitella että musta on tullu niin tyttö, että voin tykätä tän värisistä kengistä. Tänään koittaa sitten se hetki kun nämä kaunokaiset saavat kokea sen ensimmäisen juoksulenkin mun jaloissa, saa nähdä mitä käy.

ps. ekassa kuvassa näkyy myös mun yksi uusi ihana iloisuudenaihe, elikkäs toi marjapuuronvärinen pipo joita oli vain yksi koko Sellon isossa HMssä ja se makso euron ja olen iloinen. Nyt juoksee värikkäässä hupparissa!

1 kommentti:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...