lauantaina, huhtikuuta 07, 2012

Mulla oli tänään mukava päivä

Aamulla heräsin maailman ihanimman unilelun vierestä ja jutskailtiin ja hengailtiin sängyssä mukavia ennen nousemista. Kävin virkistävässä aamusuihkussa, jonka jälkeen samainen unilelu ehdotti hyvin äkkiä syömään lähtemistä. Ihaninta on myös, että muutamankin metrin matkalla tämä unilelu hamuaa mun kättä omaansa. Mun ruoan päällä oli juustokastiketta <3. Unilelu kuskasi mut kotikotiin ja hengasi siellä kattomassa mun eläimiä hetken, ennenkuin lähti töihin ja sain monta pusua.

Kotona juteltiin siskon kanssa kreikkaan lähtemisestä ja tutkittiin matkoja sekä lentoja. Juteltiin äitin kanssa tulevaisuudesta ja koulutuksesta ja tunsin että oonkin hyvä ja musta tulee vielä jotain ja mullekin on paikka maailmassa. Alettiin kattomaan Borattia ja kaikki nauro. Iskä tuli kotiin ja huudahti että lähetään illalla kattomaan Iron Sky. Söin hyvää pääsiäislammasta ja äiti anto mulle villalankoja ja neulan, joilla voin parsia aiemmin mainitun unilelun villapaitoja. Koirat oli ihanimpia ja kauneimpia ikinä <3. Juttelin äidin kanssa myös ihmissuhdeasioita ja olo oli kivempi. Iskä huusi veikkaa pukeutumaan ja harjaamaan hiukset, koska nyt lähetään elokuviin ja sitten lähdettiin. Olisin vielä halunnu jäädä jutustelee äitin kanssa, mutta oli kiva myös tehdä jotain missä iskä on mukana. Näin lopputeksteissä kaverin nimen ja hymyilin.

Nyt istun koneella, haaveilen omasta koirasta ja ajattelin pelata the battle for middle earthia, joka on paras tommonen strategia-sotapeli mitä on.

Ajattelin mennnä kotikotiin takasin huomenna illalla tai koko maanantaiksi. Aika meni niin nopeesti vaikka olin siellä monen monta tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...