sunnuntaina, lokakuuta 21, 2012

Uusi hakusanapostaus!

Aina kun noita tilastoja kattelee, hyppii nää hakusanapostaukset kärkeen noissa luetuimmissa, ehkä nää on sit hauskoja? Elikkäs teenpäs pitkästä aikaa uuden!

Edelleen suosituimpia hakusanoja on se Eminen ja Adan Lambert, joista oon vissiin molemmista ne yhdet postaukset tehny :D. Lisäksi tietenkin Hamppukaupunki on suosittu, sekä usko toivo rakkaus tatuointi ja ylipäätään tatuointikuvat.

Erikoisempia hakusanoja, jotka tuntuu mukana roikkuvan, ovat Porvoo sekä sulkatatuointi, jolla tänne on löydetty jo yli sata kertaa. Ihan kiva mut mulla ei ole sulkatatuointia, eikä varmaan tule, enkä varmaan ole sellaisesta kirjoittanutkaan?

Owen Wilson ja Gregory Smith pyörivät myös kovilla hakumäärillä. Yhden postauksen kuumismiehistä olen tehnyt, jossa olen molemmat maininnut.

Kesäkynnet on myös pakko mainita ja yhdet kesäkynnet linkattava, joita rakastin sydän.

Kun alkaa ettimään hakusanoja ihan lähiajoilta, päästään mm. tämmöiseen ihmetykseen kuin Vivianne Raudsepp. En tiedä kuka se edes on, mutta kun hakee googlehausta hänen nimellään, tulee useitakin kuvia mun blogista, what? Muut lähiajan hakusanat liittyy sitten kaikki tatuointeihin ja rastoihin. Jos rastat kiinnostaa, kannattaa vaikka lukea tekstejä tägin "rastat" alta.

Ihan viikon sisällä ollaan taas etsitty täältä aiheesta tatuoinnin korjaus, en valitettavasti osaa kertoa mitään koska minulta ei ole koskaan mitään korjattu. Voin kyllä kertoa että ystävälleni on tehty peitekuva, enkä voi uskoa että edellinen on siellä alla niin hienosti!

Kesähousuista ja inttitietoudesta on myös jollain ollut pulaa, mutta enpä ole tainnut kummastakaan hirveemmin kirjotella. Kaukametsän pakolaiset ja kuiturastojen teko on myös ollut hukassa. Kaukametsän pakolaisista olen ehkä saattanut jopa mainita jossain postauksessa. En vaan muista kirjotinko sitten koskaan sellaista "lapsuuden suosikit"-postausta. Tarkoitus oli kyllä ja jos olen kirjoittanut niin siellä on varmaan kyseinen ohjelma mainittu.

Kumpparit jalakaan, mustavalko panorama ja mustavalkoinen lintutatuointi ovat olleet myös haussa. Noh, kumpparit haluaisin synttärilahjaksi, mutten ole siitä vielä mitään postannut ja ehkäpä jonkun mustavalkopanoramakuvan olen tänne joskus laittanut. Mustavalkoiset tai siis mustat lintutatuoinnit löytyy selästä ja niistä enemmän tatuointini-postauksesta. Tuolla kyllä ei ole uusimpaa tulokasta, joka kuitenkin on jo yli puolivuotias.

Ajattelin ensiksi että tätä postausta voisi jotenkin kuvittaa, mutten taida jaksaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...