sunnuntaina, lokakuuta 04, 2009

Puhuminen

Tämän viikonlopun paras asia oli ehdottomasti jutustelu, puhuminen, avautuminen. En kerro kenen kanssa juttelin, mutta hyvää se teki ja mieli on paljon kevyempi. Lähinnä itse olin kuuntelevana osapuolena, mutta silti syvälliset keskustelut, yleiset vuodatukset sun muut tekee hyvää, oli sitten minä tahansa osapuolena.

Henkilökohtasesti tykkään hirveesti keskustella ihmisten kanssa, vaikka asiat oliskin vaikeempia. On ihanaa jos osaa lohduttaa tai edes vähän avustaa toista jossakin asiassa ja ite kans oon aika innolla aina edes jollekin kertomassa ihan kaikista asioista, koska parhaat päätökset syntyy kun on monia näkökulmia. 

Haluisinkin kovasti keskustella ihmisten kanssa, vaikka mulla ei tällähetkellä oo kauheesti mitään ongelmia sun muita, joista avautua, mutta sillonhan mulla onkin enemmän vapaata mielitilaa muiden ongelmille! Eve-täti ottaa vastaan, tervetuloa :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...