lauantaina, tammikuuta 01, 2011

Hakusanoja uuden vuoden alkuun

Nath vähän inspiroi mua ja haluun tehä näin kanssa ja koska nää hakusanat on hauskoja ja mielenkiintosia! Nää tulee nyt niinkun järjestyksessä.

Hamppukaupunki
-saatat etsiä minua, ehkä amsterdamia taikka biisiä nimeltä hamppukaupunki artistiltä Kapteeni Ä-ni.
eminem
-niin mähän kerroin et tänne eksytään usein eminemiä etsiessä. Ei tää nyt mikään eminemblogi ole, mutta jos ihmiset haluu niin voin useemminkin hehkutella kyseistä miestä ja hänen musiikkiaan :D
joululahjatoiveita
-niitähän täältä löyty muutamia joo
sukkahousut
-niitäkin käytän joo, aika jännää et neljäs hakusana listalla :D
nümph
-taidan vissiin tykätä jonkin verran kyseisestä merkistä kun tääkin hakusana täällä aina mukavasti listoilla pyörii :D
kynsisabluunat
-niin en oo vielkään muistanu tehä postausta niistä kynsisabluunoista jotka Alise mulle lähetti! Täytyis muistaa. 
samuli putro
-oon pari kertaa linkitelly jotain samuli putron tuotannosta tänne, koska tykkään siitä, suosittelen muillekin!
minun koira
-minun koiran nimi on Ebony, mikä sinun koiran nimi on? Oon kirjotellu mun koirastakin tänne ja muistakin koirista joita täällä asuu, hakukentästä ainakin löytää niihin luultavasti ihan helposti ku en jaks alinkitellä tähän kaikkee :D
sininen etusormen kynsi
-joo niin tää liitty siihen kuorosotaan ja pihtiputaan kuoroon, joilla oli aina oikeen käden etusormen kynsi sininen lähetyksissä ja mullakin oli kerran kun olin heitä avustelemassa. 
yhtä järkevä kuin siskon uusi poikaystävä
-stepa - lastenlaulu youtubesta, kuuntele!
ajatukset
-niitähän täältä löytyy
hamppukaupunkini
-ei tää oo sun hamppukaupunki, tää on mun! tee oma.
joululahjatoiveita 20v
-En oo enää 20v vaikka tuola sivussa niin lukeekin, yhyy :((. 
joulutunnelmakuvia
-kai täällä niitäkin muutama oli? Mut kuka nyt semmosia haluaa ihan vartavasten löytää kun niitä ennen jouluu tulee joka tuutista muutenkin!
kampaamorastat
-on ehkä siistit aluksi, mutta kasvaa helposti ulos päästä, eli kasvava hiuksi on suoraa eikä rastotu muiden mukana ilman työtä, eli siis sun täytyy sitten aina pujotella ja rastotella sitä kasvavaa hiusta uusiks, mutta ei välttämättä! Oon vaan nähny tämmösiä tapauksia. Oon myös nähny et kun aikaa kuluu, silmukoita ja kaikkee muuta kakkaa tulee ihan yhtä helposti kun luomurastoihinkin! Maksaa myös sikana ellei löydä opiskelijoita ja ohan ne luomut nyt vaan niin paljon siistimmät eikö?
kasvojen sivuprofiili
-löytyyyy! esim tässä naamakriisi postauksessa :D
koira
-no ookoo jaksoin linkkaa, tässä niitä koiria!
koirien villapaidat punainen faunatar
-no nyt en kyllä tiiä! Colliella vois varsinkin näyttä villapaita aika hauskalta.
käytösnumerot aiheuttavat stressiä nuorilla
-aha :D. Oon aina luullu et ne ei oikeesti kiinnosta ketään. Ja ihan hyvä vaan jos vähän stressaavat siitä miten käyttäytyä! 
miksi takkutukka ei toimi
-ehkä siel on vaan joku bugi, ja jos nyt yleisesti hiuksista puhutaan niin mun takkutukka toimii ihan hyvin :D
mikä luetaan pieneksi liskogalleriassa
-sielä sivuilla muistaakseni sanotaan että 5cmx5cm on pieni. 

millake's fortunate eithne
-Ellisöpöläineeeen <3. Meiän iskän kasvatti, mun kasvattama! :D Mun keksimä nimi, kaunis hauvavauva <3.miten voi suorittaa rituaalin pelissä the sims
-en kyllä tosi tiiä mistään rituaaleista vaikka paljon simsseistä tiiänkin :(. Tulee vaa mieleen ykkössimssin taikaa-lisäosa, siel ehkä oli jotain rituaaleja? Tai sit kakkosen kaupunkikämpässä kun on niitä noitia, oisko niillä rituaaleja? Kolmosesta taas en sit tiiä mitään :(.
nilkka tatuointi
-mulla on nilkassa tatuointi, oli aika kivuton ainakin mulla laittaa siihe, ei oo kovin iso ja lallatilaa, pitäskö nyt kaivaa kuva siitäkin.  No siis tässä on vanha postaus, joka on muuten yks luetuimmista, en tajua miks! Keltaset tekstit ja kaikki! :D Mut sielä aika alhaalla kuva siitä nilkkatatuoinnista.
numph 2010
-vuonna 2010 ostin numphin vaatteita, muuta en osaa sanoa :D
on hauska olla minä
-niin on!
paljon unia
-joo nään, erittäin paljon ja erittäin vilkkaita unia! Niitä ei vaan tänne kauheesti jaksa kirjotella, koska ei niistä kauheesti irti saa kun ne jotka unissa esiintyy. Unipäiväkirjaa voisi kyllä pitää.
pyöreät kasvot pipo
-joo mulla on pyöreet kasvot ja tykkäisin käyttää pipoja ja käytinkin ennen rastoja. Rastojen kanssa ei vaan mahu mitkä tahansa kivat pipot, yhyy! Ainut miinus!Mun mielestä pyöreekasvosille sopii pipot paremmin kun semmosille ihan porkkanapäille. Mielipide!





















Huom, päivänasuna toimii pipo ginasta joskus kauan aikaa sitten, makso ehkä kolme euroo, huppari wallulta jonka ihan alkuperästä ja hinnasta ei ole mitään hajua, yöhousut joista en sen enempää myöskään tiiä ja villasukat, toinen kaupasta jostain ja toinen mumman tekemä. Kädessä wallun tuomat nauhat Kreikasta. Ps niitä yöhousuja jotka ei näy, on myös wallu joskus lainannu, joten aika wallupainotteista :D. Mutta jatketaan itse asiaa!

rastojen kanssa nukkuminen
-on ihan helppoa, senkun pää tyynyyn ja nukkumaan! Jos tykkää pitää korvakoruja öisin, voi olla ihan kiva laittaa rastat nutturalle pään päälle, koska ne tykkää jäähä vapaana juostessaan kiinni korviksiin, kokemusta on jo paljon! Jos rastat on märät, ne kannattaa ehdottomasti pitää yön auki ja pyyhe tyynyllä koska muuten ne ei kuivu ikinä. 
rastojen teko kuidusta
-en tiiä ku en oo tehny mut varmaan helpompaa ku oikeesta hiuksista, luulisin?
rastojen teko mäntysuopa
-voi auttaa asiaa, joillakin vaikeuttaa asiaa. Kannatan et hiuksii pesee [HUOM! hiuksia, ei päänahkaa!] joku kerran viikkoon vaikka mäntysuovalla tai muulla saippualla ennenkun rastoja meinaa alkaa kokoomaan, koska se kätsysti pilaa hiusta ja tekee siitä karheempaa. Voihan sillä mäntysuovalla tai muulla saippualla sitten hangata niitä valmiitakin pötköjä, kai se auttaa! Jos kuitenkin mäntysuopaa laittaa liikaa, rastoista tulee helposti ihan kivikovat! :D
reino helismaa lausahduksia
-en tiiä mut pastesin tänne joskus linkkii ja lyriikkaa Samuli Putron biisistä nimeltä Helismaa, kannattaa sekin kattoa läpi!
ruoka + käsityöt
-no siis ihan hyvä yhdistelmä mun mielestä :DD
silmukat pois rastoista
-huovutusneula on hyvä! Mut sitä pitää tajuta käyttää ennenkun rastat on niin tiivistyneet et neulat vaan katkeilee, kokemusta on tästäkin! Käytännössä siis toimii niin, että ota neula käteen, eti silmukka ja töki se pois!
söpöt rastat pörrö hiukset
-mulla on! :D
takeshi kaneshiro
-aaah uuuh oon pastennu hänestäkin tänne joskus kuvia <3. Unelmamies!
takkutukka irtohiukset vaha
-mä en tunkis vahaa rastoihin tai mitään muutakaan ainetta ainakaan ennenkun ne on täysin tiivistyneet ettei sit jää mitään pesäkkeitä sinne sisälle mätänee vierasta ainetta. Kuulostaa tosi viehättävältä!
tatuointiliike espoontori
-niin siel on se mutka, ei kyl espoontorilla, mutta siinä suht lähellä.
tre talven sää
-kannattaa varmaan forecasta tai jostain kattoa! :D
työhaastattelu avonilla
-en tiiä, en tiiä haastatellaanko jos haluu alkaa vaikka kauneuskonsultiksi [:DD] joka ite oon esim. serkku tän mulle niinkun vaan laitto toimimaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...