torstaina, kesäkuuta 24, 2010

Makes me wanna vanish and die

Sopii otsikko tosi hyvin mun asiaan, joka on se, että on vaikea kirjottaa kun on liian hyvät fiilikset! Haluis kertoo kaikki ihanat jutut juuri niin ihanasti ja mukavasti kun ne on tapahtunu, muttei pysty ja sit päättää ettei kirjota olleskaan.

Riparin jälkeen on ollu hyvät fiilikset, sielä aina avaa sydämen ihmisille ja kaikelle ihanalle. En kyllä siltikään haluaisi lähteä heti toiselle :D. Tänään mulla oli eka semmonen vapaapäivä koko kesänä, et sain koko päivän oikeesti päättää mitä tykkään tehä. Melkeen sain nukkua niin pitkään kun halusin, kunnes puhelin soi. Ripariasioita puhellessa piristyin, enkä enää saanut unta. Näin kivaa unta riparista! Koko ajan ripareita vaan mielessä. Noh, mutta sitten söin vähän aamupalaa ja pelasin katamaria, kunnes serkkuni Tiina ja Amanda tulivat, kera Tiinan miehen Jussin ja heidän vauvansa Pihlan. Tiina, Jussi ja Pihla ei kauaa viihtynyt, tulivat vaan pudottamaan Amandan meille riesaksi sillävälin kun itse lähtivät juhannuksenviettoon muualle. No mutta Amanda on mukava ja hauskaa että kaupunkilaislikka viihtyy täällä metässä meiän kanssa! Veerukin saa seuraa kun naapurin Annelilla on nyt serkut pyöriny ympärillä paljon. Pian Wallu tuli ja lähettiin mylskille ottaa aurinkoo ja viettää kesää, Veeru ja Amanda tuli mukaan. Pian seurasi perässä myös äiti, koska olin unohtanut vesipullon rappusille kotiin. Kävin uimassa, Wallu ei. Oli söpöjä sorsia <3______________<3. Istuskeltiin yhessä aika kauan, kunnes muut lähti menee. Kuunneltiin Wallun kaa viel vähän musaa ja lähettiin meille. Syötiin namnam kesäruokaa ja pelattiin korttia, saatiin lämpöhalvaus varmaan ja sit Wallu lähti. Luulin et mun puhelin jäi sen taskuun ja värväsin jo porukkaa soittaa sille, että sillä on mun puhelin, kunnes löysin kännykkäni kengästä.... Tyypillistä!


Nyt koitan kovasti paljon kerätä vähän energiaa, aurinko väsytti ja tais vähän punastaa mua. Jussi tulee tänään kotiin tai siis on varmaan jo kotona <3. Aaaaw <3. Wallukin on ihan mahtava ja se lähtee lomalle ihan just ja saan toivottavasti kortin.

Krisu reilaa edelleen ja nyt on junalakko, jeee. Oon saanu siltä vissin yhen vai kaks korttia ja serkku nimeltä Karoliina reilaa kans, silt oon saanu enemmän kortteja! Tyttöjen kaa Suomen roadtripsuunnitelmat ei oikein onnistu ku kaikki on koko aika varattuja, pyllyä ;(.

Noniin, kiteytettynä semmosta, että tykkään ihmisistä ja auringosta ja syömisestä ja erityisesti tykkään nyt Jussista, Wallusta, Pinjasta ja Minnasta, heippa! Ois kiva laittaa kesäkuvia, mut vähemmän kiva kantaa kameralaukkua messissä :D.

1 kommentti:

  1. Smile on your face - blogi muuttuu yksityiseksi ja jos haluat jatkaa lukemista niin olisi kiva jos laittaisit sun sähköpostiosoitettasi joko kommentissa tai sitten mulle osoitteeseen winttari[at]hotmail.com kiitos :)

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...