torstaina, kesäkuuta 10, 2010

Siskoni on noita

Ja se tykkää kamalasti kun siitä julkastaan tämmösiä kuvia. Sen nimi on Kristiina ja se on seitsemäntoista vuotta nuori. Eilen se oli Eiffel-tornin alla kello kaksitoista ja siellä oli hienot valot. Se lähti reilaamaan kahden kaverin kanssa muistaakseni kuukaudeksi. Olen kateellinen ja samalla myös tosi iloinen sen puolesta, koska se suunnitteli tota matkaa niin kauan ja keräs rahaa. Se on mua pidempi, ahkerampi, fiksumpi, rohkeempi,  loogisempi ja asiallisempi, useimmat luulee et se on mun isosisko - vaikkei se siis oo.

Tämä oli nyt tämmönen muistokirjotus, jos vaikka matkalla sattuu jotain :DD. No ei nyt. Toivon ettei satu, kukaan ei ryöstä niiltä mitään, eikä muutenkaan kiusaa niitä.

Positiivista tässä reissussa on se, että mun last.fm;n soittolistat pysyy aika bäkkärivapaina ja mukavimpaan aurinkotuoliin pääsee aina kun haluaa!

Mun pitäs muistaa siirtää sen tilille vähän rahaa, jos tulee vaikka tiukkaa!


Sitten muihin aiheisiin! Valkkasin jopa jo alusvaatteita, toppeja, kosmetiikkaa ja vähän muuta sälää mukaan leirille. Nyt täytyy enää löytää laukku ja pakata se loppuun. En oikeastaan tarvitse kuin yhdet pitkät housut, parit caprimittaset/sortsit, parit leggarit, pari mekkoa, parit topit, pari pitkähihasta, parit kengät plus alusvaatteet ja muu sälä. Kuulostaa aika paljolta. Mut eihän viikossa kerkii paljoo pukee päälle ja tärkeintä et oo rentoo vaatetta kun kumminkin kyseessä ripari, jossa tietenkin vaan rentoillaan. Eilen sain kasaan erittäin paljon kivoja ideoita oparia varten ja tänään siis pakkaan lähes valmiiksi, jotta voin huomisen omistaa Jussille. Ennen Jussin tapaamista huomenna käyn ostamassa purkkaa, hammasharjan ja jotakin naposteltavaa jos viikolle tarvitsee. Lauantaina aamulla aikaisin bussi lähtee kohti Savonlinnaa ja Skon leirikeskusta, sitten lagaankin sielä viikon, enkä luultavasti käy koneella, ellei siel oo wlanii. Koneen otan mukaan, jotta voin pelata simssiä tai sormustenherraa öisin kun valvon :D.

Tänään oltiin lasten ja niitten serkkujen kanssa Oittaalla, oli ihan kivaa olla auringossa! Wallukin kävi kylässä ja tarjoutui noutamaan minulle kirjan, jonka tarvitsen, kiitos siitä!

Nyt sanon heihei!

2 kommenttia:

  1. Mä aion myös joskus lähteä reilaamaan! Kunhan saisi rahaa haalittua jostain kokoon sen verran että vois alkaa oikeasti suunnittelemaan :)

    Ja tohon pakkausjuttuun kans haluan kommentoida että hei, täällä maailman surkein pakkaaja! :D Onnistun melkein joka kerta unohtamaan jotain tosi olennaista kuten vaikka hammasharjan ja silti mulla on poikkeuksetta aivan liikaa tavaraa mukana enkä käytä puoliakaan niistä vaatteista mitä oon pakannut :D Raivostuttavaa.

    VastaaPoista
  2. Oon siis lähössä nyt jo yhettätoista kertaa viikon riparille, luulis olevan hallussa jo se viikoksi pakkaaminen, mut ei :DD. Aina just puuttuu joku shampoo [ainiinmuuten, täytyykin hakee se viel... :D] ja sit aina liikaa vaatetta, jotain turhaa vaatetta, mutta sukat saattaa loppuu kesken. En vaan osaa.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...