torstaina, elokuuta 05, 2010

Kaunista

Klik klik kauniiseen kotiin! Jos siis joskus oisin niin rikas, että voisin vaan ostaa talon mimmosen vaan ja mistä vaan, ostasin tommosen ja sit vaan kasvattelisin sielä basilikaa.

Mul muutenkin pyörii päässä vaan kauheet koti-inspikset, jos vaikka mun ja Krisun projekti onnistuis! Haluisin lämpimiä värejä, söpöjä juttuja, paaaljon tyynyjä ja peittoja ja kaikkea pehmeetä hengailutilaa ja ihania kuoseja esim verhoiksi! Semmonenkin ajatus pyörii päässä, että alkaisin jopa laittaa ruokaa :O. Haluisin sinne yhen meiän kitaroista ja ton vanhan syntikan, joka on yhtä vanha ku minä. Veeru on ikuisuuksia halunnu uutta, joten sille vois semmosen hommata.

Loppukesä/syksy on omalla tavallaan tosi ihanaa aikaa, sillon inspaantuu kaikesta ja on jotenkin aina mahollisuus alottaa alusta. Kuten myös uutenavuonna, uus vuos uudet kujeet ja kun kesä alkaa on kans yks tietynlainen loppu. Mun maailmassa on kolme mahdollisuutta vuodessa alottaa alusta!

Nyt on semmonen fiilis, että on taas jotakin oppinu uutta, uusia ajatuksia siihen miten elämää ois hyvä elää, sydämellä jatketaan edelleen tottakai. Oon tajunnu mm. sen, etten tarvitse semmosta parastaystävää, josta oon aina haaveillu, jollasen kuvaa oon maalaillu mieleeni monet monet vuodet. Mulla nimittäin on pari ihan parasta ystävää, jotka yhessä on semmonen combo ettei voi kurjasti käydä! Kiitos siitä <3. Edelleen pyörii päässä ne ihanat ihmis-postaukset joita voisin tehä, esitellä aina yhen ihmisen kerrallaan mun elämästä. Ehkä vielä joskus! Siinä samalla kun pääsen muuttaa, ostan ikeasta ihanan sohvapöydän ja otan ihanista kuvia joita voin sen pöytälevyn alle tunkea, sit saan kuvat ja voin kirjottaa, koska ilman ihania kuvia on tylsää kertoo ihanista ihmisistä!

Mulla on vielä luettavana niin monta postausta, tänään luen vielä joku 20, sit syömään ja sit voisin jopa ottaa kynän kauniiseen käteen ja alkaa taiteilee tatuointisuunnitelmia, sillä syksy tarkoittaa myös sitä, että helteet loppuu ja on hyvä aika ottaa tatuointi! Voi jes! Kynnet kans haluun lakkaa tänään ja kattoa elokuvan. Olen itseni kanssa ja varmaan myös ihanan Pinjan <3.

Nyt baibai! Pahoittelen etten jaksa kaivaa mitään kuvii koneelta näihin :D.

2 kommenttia:

  1. Mäkin haluan kasvattaa basilikaa ja muita yrttejä! En todellakaan tahtoisi koskaan muuttaa kerrostaloon, kun siellä ei voi kasvattaa edes yrttejä. Ja kyllä, on kaunis talo.

    VastaaPoista
  2. ohan kerrostaloissakin ikkunat joista tulee valoa ja usein myös parvekkeet!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...