perjantaina, elokuuta 27, 2010

Kerran alkukesästä

Kävin kahden pikkusisarukseni ja naapurin tytön kanssa mäkkärissä, koska oli semmonen olo. Varotan että seuraavaksi tulee monta kuvaa! Niin ja huomhuom! Näissä näkyy vähän sitä lyhyttä aikaa kun mulla oli PUNASTA ja RASTAA päässä SAMAAN AIKAAN! Ei mua väsytä paljoo..



































































































































































































Kuvissa esiintyvä vaaleanharmaahousuinen ja pinkkitoppinen heebo olen minä. Harmaahupparinen on siskoni Veera. Pinkkiteepaitainen on naapurintyttö Anneli. Ja tuo viimeinen ihminen kuvissa, eli maastokuvioiseen huppariin sonnustautunut ja veljeni Veikka. Ja tästä voimme päätellä, että Veeru on myös Veikan sisko ja Veikka Veerun veli. Ja että Anneli asuu meidän kaikkien kolmen naapurissa. Jossain välissä oli myös tuommoinen collie nimeltä Enna ja tässä viimeisessä kuvassa collie nimeltä Frida, joka on Ennan siskopuoli. Heillä on sama äiti, nimeltään Ebony, joka on minun koirani. Enna asuu meillä, Frida ei. Frida kävi kylässä!

5 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia ja UPEA collie! :)

    VastaaPoista
  2. Fritsu on aika söpsy kyllä <3. Jos siis sitä meinaat etkä Ennaa :D

    VastaaPoista
  3. No molemmat on aivan ihania, mutta toi viimeisen kuvan yksilöä tarkoitin :D

    VastaaPoista
  4. Ihanan kesäisiä kuvia :) ja hyvältä näyttää punainen rastapää <3 oioi, nyt tekis itsekin mieli kokeilla!

    VastaaPoista
  5. Niina, muakin niin huvittais taas, mut punanen on niin vaikee väri saaha pysymään kunnossa ja taas kerran astuu kuvaan tää mun laiskuus :D.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...