lauantaina, joulukuuta 18, 2010

Lisää joululahjatoiveita

Ihan käytännönsyistä haluaisin joululahjaksi uudet kollarit tai jotkut muut kotihousut, jotka kuitenkaan ei ois kirkuvan pinkit eikä liian ohuet, että niillä voisi myös lähteä ihmisten ilmoille taikka ulkoilemaan. Mun kaikille kollareille on sattunu jotain tapaturmia, kuten semmosia että ne on hävinny siskojen kaappeihin. En oo löytäny muita kun mun yhet punaset kaapista tässä viimisen kolmen viikon sisällä ja näin se tässä talossa menee että min' ostan vaatteet ja kaikki muut sitten käyttää niitä. Täytyy vissiin ahkerammin alkaa käymään siskojen kaapeilla hakemassa vaatetta, mutta haluaisin silti uudet kollarit, harmaat ehkäpä kun kaikki on nyt tällähetkellä mustia! Mieluummin miesten semmoset, koska ne on jotenkin aina kivemman mallisia ja mukavempia päällä. Eiks sovikin toi kuva hyvin :DD



Toisekseen toivoisin yhden tai kaksi 160cm leveen sängyn helmalakanaa. Mulla on nyt kaksi semmosta sopivaa, joista toinen meni vähän värikkääksi pesussa :D. Punanen ja vaaleenharmaa. Kaipaisin mieluummin jotain värillistä ja tykkään enemmän tummista kun vaaleista lakanoista. Et joulupukille vinkki!




Lisäksi myös mun sukkahousut ja legginssit kokee katoamistemppuja siskojen kaappeihin, joten toivoisin erityisesti paksuja sukkahousuja, mieluummin semmosia joiden pinnassa on jotain kivaa kuviointia. Siis ihan yksivärisiä saa olla, mutta jollakin kivalla tekstuurilla. Mieluiten väriskaalasta harmaa-musta-ruskea ja jos sävy nyt muuten miellyttää silmää niin jotkut lämpimät punaisen sävyt vois kelvata myös. Tähän kategoriaan vois kans laittaa semmoset polvisukat tai muut tooooosi pitkälle ylettyvät sukat!



Tämän lisäksi lähes kaikenlaiset säärystimet ja huivit on ihan tervetullutta kamaa, sekä lapaset ja villasukat ja jos pipo löytyy joka vois mun päähän istua niin semmonen kans! Erityisesti Indiskassa on kaikkee rakastettavaa tähän suuntaan.







Haluisin kans edelleen semmosen ihanan lyhyen hörhelöhameen, mut semmosta en haluu et ees joulupukki lähtee mulle ettimään, koka oon siitä tosi tarkka mimmonen sen pitäisi olla! Alennusmyynneistä pakko löytää!

Toiki kuvan hame on aika kaukana siitä mitä haen, mutta en löytäny parempaakaan!

Kuvat tarjoili weheartit! Edellisen joululahjapostaukset löytää kans jostakin jos haluaa :DDD En jaksa ettiä ja linkittää, oon laiskimus ja sitäpaitsi kipee!

Lakkasin tossa eilen semmoset mustat kynnet, joissa on tähdet ja glitterii. Tapani mukaan tietty innostuin glitteristä vähän liikaa ja tähdet on joissain kynsissä melkeen glitterin peitossa kokonaan :D. Glitterikynsistä on kans tosi vaikee ottaa kuvia, yritin mut ei oikein onnannu. Ainiin, mulla saa kans joululahjaks tuua glitterilakkoja! :D

Toinen kerrottava asia on se, että oon tosiaan kipee ja jouduin peruu mun kuorosodan tältä viikonlopulta ja ärsyttää ehkä lievästi sanottuna TAJUTTOMAN KAMALASTI! Mut ei siitä sen enempää sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...