tiistaina, joulukuuta 14, 2010

ei onnaa

Eilen pääsin koulusta ja päätin olla menemättä ekalla bussilla kotiin ja käydä lataamassa bussikorttia, koska huomenna loppuu aika. Kävelin ärrällä jonka oves luki et tidiiii inventaario oomme kiinni! Ärsytti, koska oisin voinu olla jo matkalla kotiin, enkä tietenkään tajunnu täs välissä et siinä ihan parinkymmenen metrin päässä ois ollu yhteispalvelupistekin, joka ois ollu aukikin... Päätin sit käydä tarjoustalosta ostaa hiusväriä ja sinellistä yhtä tarraa. Eipä ollu tarjoustalos oikein mitään kevytvärei eikä sinellissä just sitä tarraa jota oisin halunnu ja jota oli viimeks paaaaljon. Noh, menin sit kattomaan pupuja faunattareen ja ne oli niiiin söpöjä <3.

Oon valvonu kahtena yönä nyt liian kauan ja kahtena aamuna oon ollu törkeen väsyny ja koulussa keskittyminen on herpaantunu jo kahta tuntii aikasemmin kun normisti. Äiti oli lainannu mun kenkii ja avannu nauhat ;( piti solmii ne ;(. Tänään oli törkeen kylmä koulussa, hernekeittoa ja kurkkukipee SEKÄ vektoripiirtämistä, joka aina vaa hajottaa vaikka nytkin oli ihan hauskaa piirtää valokuvasta. Dokumentoin mun Tarja Halosen syntymistä ja tallentelin kuvia melkeen tunnin välein et mitä olin tehny, siirsin ne muistitikulle et voin kotona tänne lisäillä ja esitellä taas vähän et mitä me koulussa tehään, mut minä lahopää jätin TAAS muistikun nököttää koneeseen, voi kakka. Eikä tää siis tosiaan oo eka kerta kun teen niin....

Oon nytkin ihan jäässä ja harkitsen saunomista tänään ja kynttiläillallista itsekseni kera hyvän musan. Luulen kyl et menee taas siihe et roikun täs koneella yöhön ja jää kaikki tekemiset :D.

Koska en voi esitellä Tarja Halosta joka muistuttaa inttipoikien housuja naaman väreiltä, aion esitellä muuta 'taidetta' by me! Pari kuvaa syksyltä, joita oon kovasti koittanu julkasta tässä :D.



2 kommenttia:

  1. Musta on ihan kauheen outoo kattoo kuvia missä Jussilla on lyhyet hiukset koska oon aina tottunut ku teistäkin on nähny kuvia et sillä on aina hiukset nutturalla tai siis yleensäkin pitemmät hiukset! :D Ei muuta, oli pakko avautua.

    VastaaPoista
  2. Mä oon jo tottunu ku sitä on melkeen vuoden jo tolleen katellu!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...