keskiviikkona, joulukuuta 22, 2010

Pimeyttä, ulkoilua ja jouluilua

 Kävin tänään tossa kahen jälkeen lenkkeilemässä hauvojeni kanssa metsässä, valoo ei oikein riitä, mutta otetaan sit kesällä niitä ylivalottuneita kuvia ja katotaan nyt näitä mustia :D

Ebony luminaama.

Tykkään tosta alemmasta lumikuvasta, koska ihan kun noi lumioksat tahalteen piilottelis valoa niiden takana.

 Taas luminaama Ebony ja luminaama Enna!


 Vauhdikkaita lapsia ja alempana Pökäle joka tarkistaa että lauman viimisetkin pääsee perille. 
 Meillä on oikeestaan metässä tasan yksi polku jota voidaan käyttää ja jota pitkin lenkkeillä, koska lunta on satanu niin hirveesti ettei olla keritty tamppaa montaa polkua lenkkeilykuntoon :D. Tietty tonne umpihankeen voi mennä uimaan ainakun kaipaa kunnon hikitreeniä!
 Oma kolo, toisen kolo.
 Löydä alemmasta tikka joka ei ole ainakaan keskellä kuvaa!

Oon edelleen aika flunssanen, mutta maanantaina uskaltauduin Jussin kanssa Helsinkiin joululahjaostoksille ja syömään. Eilen eli tiistaina kävin sitten Sellossa ja äitin kanssa kirpparilla täydentämässä joululahjoja ja nyt mulla on kaikki kasassa. Yhden paketoin eilen ja loppujen paketointi odottaa varmaan tänään. En oo kyllä ikinä käyttäny näin paljon rahaa joululahjoihin! Vasta pari vuotta oon muutenkin ostanu kaikille perheenjäsenille jotain pientä kivaa, Jussille tietty aina jotain ja kavereiden kanssa oon tehny aina niin, että jos törmään kaupassa johonkin josta tulee heti mieleen et tääpä on tosi sopiva just sille, niin sit hankin lahjan, mut en mitenkään epätoivosesti anna mitään sukkasuklaapaketteja kaikille joille en keksi mitään.

Nyt kävelin kaupoissa ja näin koko ajan kaikkee kivaa siskoille, mut pysyin sit siinä et kaks tavaraa saa olla paketissa per perheenjäsen, paitsi et Krisul on kolme, hehe... Mutkun löysin yhen jutun joka oli pakko viel ostaa! Löysin muutes itelleni hörhelöhameen, kaksikin! Toisen HMstä kympillä ja toisen kirpparilta neljällä eurolla! Ei nyt kumpikaan ihan täydellisiä ja molemmat vähän lyhkäsiä mun makuun, mutta olin ihan varma etten kuitenkaan löydä parempaa, joten tyydyin noihin. Oon kyl varma et vielä löydän joskus täydellisen!

Omaan joululahjalistaani voisin nyt taas lisätä Paulo Coelhon kirjoja! Mulla on Alkemisti, Pyhiinvaellus, Zahir ja Ykstitoista minuuttia, haluisin Piedrajoen rannalla istuin ja itkin, sekä Veronika päättää kuolla. Muutkin kelpaa tietty mut noi haluisin nyt ekana omiksi!

Joulusiivousta oon tehny silleen aika vähän ja jatkan varmaan tänään ja viimeistelen huomenna! Haluisin kuvata videolle meiän perheen joulua, koska meillä on kaksikin videokameraa, mutta niitä harvemmin käytetään. Lomamatkoilla ja koirajutuissa lähinnä. Sitäpaitsi tää on varmaan muutenkin viiminen joulu ja joululoma kotona, ainakin toivon et jo ens vuonna asuisin omillani, niinkun oon tässä jo kaks jouluu toivonu aikasemminkin :D. Ja kuvaankin! Mut nyt ei vaan oo tyhjiä videokasetteja, pitää käydä ostamassa.

Nomutta tässä taas vähän munkin kuulumisia, täälläkun on enemmän pelkkää musiikkia vaan pörränny!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...