lauantaina, joulukuuta 18, 2010

Tykkään powermetallista

Tykkään Sonata Arcticasta ja tässä tulee kaksi suosikkia!



Misplaced ja Black Pearl, White Ocean



Sitten ehkä vähän kyseisestä bändistä. Tutustuin kappaleen Black Sheep-kautta joskus seiskaluokkalaisena, jonka jälkeen tuli pian myös The Misery, Fullmoon sekä Tallulah. Pikkuhiljaa aloin kuuntelemaan koko tuotantoa eikä yhtään huonoa biisiä tullut vastaan. Tämmöinen nopeahko ja melodinen kevyt metallimusiikki on oikeastaan ehkä juuri sitä ominta mulle, joka kuulostaa aina hyvältä ja sopii jokaiseen tilanteeseen. Biiseissä on usein myös aika kauniita tarinoita joka on tietty plussaa. Joskus sitten ilmestyi albumi nimeltä Reckoning Night, joka on ehkä lempparialbumini edelleen ja kumpikin näistä esimerkkibiiseistä on kyseiseltä lätyltä. Reckoning Nightin musiikki kuulostaa jotenkin täyteläisemmältä, pehmeämmältä ja paremmin eteenpäin soljuvalta kuin edellinen tuotanto. Seuraavaksi ilmestyi albumi nimeltä Unia, jonka erikoinen nimi enteili jo muutosta, kyseessä oli aika progehtava ja erilainen albumi kun mitkään edellisistä, joka ärsytti joitain faneja alkuun. En itekään päässy messiin näihin kappaleisiin kovin nopsaa, mutta mitä enemmän niitä kuuntelin, sen paremmilta ne kuulosti, että suosittelen! Uusin albumi nimeltä The Days of Grays taas ei ole vieläkään auennut niinkun yhtään. Ehkä sekin kaipaa paljonpaljon lisää kuuntelukertoja.

Keikoilla on tullu käytyä ja paitoja löytyy muutama, on muuten ainut bändi jonka paitoja oon ostanu! Yksi Billy Talent paita mulla kyllä kanssa oli, mutta annoin sen yhdelle kaverille kun en mä sillä oikein mitään tehny, hyvä se Billy Talentkin on, mutta en kokenu että se on mulle kovin suuri aarre ja kaveri kyllä tykkäsi siitä!

Sonata ei sovi kaikille, mutta mulle se sopii, itseasiassa niin hyvin, että oon tuosta seiskaluokalaisesta, eli nyt yhdeksättä vuotta kutsunu tätä bändiä mun lemppariksi. Tonyn kehno englanninlausuminenkaan ei haittaa, koska oon tottunu siihen!

2 kommenttia:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...