maanantaina, helmikuuta 15, 2010

Puin, söin, katoin leffaa, kävin töissä, tapasin vanhan tutun, luin matkalehden ja löysin muutaman kiinnostavan kohteen, söin, luin blogeja ja törmäsin tähän. Lukekaa ja tutustukaa ihmeessä ^^.

Tänään tapahtui ihme. Lähin bussipysäkille juosten, kunnes tarkastin väliajan ja totesin ettei mul ookaan mikään kiire vielä, joten vaihdoin juoksun kävelyksi. Kuitenkin joku 50m pysäkiltä bussi hurahtaa ohi ja totesin sen olleen 5minuuttia myöhässä. Mur. Olin jo tekstaamassa töihin että tuun 20min myöhässä, kunnes aattelin tekstaa iskälle [joka on sairaslomalla sen käden takia], ei se ikinä auta, joten aattelin et se on turhaa, mut en mitään häviäkään jos kysyn kuitenkin. Ilmotin sit et jäin bussista. Oottelin vastausta ja olin jo vähän ärtyneenä et vois ees vastaa ei, mutta sitten se hurauttikin autolla mun viereen! Olin ihan WOOOOOT mitä hittoa ja iloisena hyppelehdin autolle. Iskä ei moittinu mua yhtään, eikä esittäny tavallisia: "lähepäs sinne pysäkille aina puolituntia etukäteen niin tämmöstä ei ainakaan tapahdu!"-fiksuja vinkkejä vaan tarjos karkkia! Tais ne leikkaa jotain muutakin kun käden hermot siellä leikkauksessa, mut tosi kiva näin! 

Lähipäivinä voisin säätää ulkoasua loppuun ja koittaa siivota sen vaatekaapin! Siel on niiiin liikaa kaikkee mitä en tuu koskaan käyttämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...