sunnuntaina, helmikuuta 14, 2010

Ystävänpäivää

Mun ohjelmassa se tarkoitti konfirmaatioon heräämistä ennen kaheksaa! :O. Hullua. Konfiksen päätyttyä Jussi tuli mut hakemaan ja päädyttiin meille kattelee koiria! Isälläni on kennelnimi ja ensimmäinen pentue syntyi viime vuonna ystävänpäivänä ja nyt oli jätkätyy synttäritapaaminen kasvateille! Neljä hauvaa tuli kylään, joista yksi ei kyllä kuulunut tähän pentueeseen. Millake's Golden Meallan alias Frida, Millake's Tenacious Dollie alias Lassie, sekä Millake's Shiny Siofra alias Nuusku. Oli tytöt kyllä niin kasvanu ja niiiin näteiksi! Edelleen kyllä tuo Lassie, eli Dollie, oli mun lemppari ainakin ulkonäöltään, vaikka Frida ehkä ajo vähän ohi ihanalla luonteellaan ^^. Mut enpä jaksa höpöttää vaan laitan pari kuvaa.

 
Virallinen "kolme vuotta yhdessä"-kuva.

Minä ystävällisenä. Ja vähän kans Jussia. Pelattiin flatouttia yhessä yhellä ohjaimella, mä hoidin kaasut ja turbot ja Jussi ohjaamispuolen. Mulla näköjään oli kans aikaa vähän irvistellä.

Hössy tykkää osuu mun kameran tielle useinkin.
Frida!
 
Lassie eli Dollie eli Dolski :D.
Et semmosii, jos sitä ulkoasua vaikka tänään kattois.

Viel ois kans sitte muutamia tunteja aikaa osallistua taas yhteen arvontaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...