lauantaina, helmikuuta 27, 2010

Musiikkia

On se kurjaa kun periaatteessa huvittais nukkua, mutta haluun kans kuunnella musiikkia! Mulla ois tässä jotakin Robert Pattinson-musaa, joka kuulosti iha muksalta, vaikka kuulostaaki jostakin livejutusta varastetulta, eli laatu vähän kusee mut ei liikaa. Sitte mulla ois Skinssin soundtrack kausilta 1&2 [eli ne ainoot oikeet parhaat <3] ja myös kaudelta 3, koska musa pysy sieläkin hyvänä! Löytyy kans Twilightin ja New Moonin soundtrackit, koska rakastan yleensäkin soundtrackeja ja tossa Twilightissä musat ainakin oli jees kun sen joskus katoin. Näiden lisäksi ois tarjolla vielä Gossipgirlin soundtrackii, eli kuunneltavaa riittäis! Oon kuunnellu jo noi herra vampyyrin biisulat ja Twilightin soundtrack koluttu aika läpi. Gossipgirlii ja New Moonii oon kans vähän kuunnellu sieltä täältä, joten ehkä mä kuuntelen vaan pari lempparii enää Skins 1&2;lta ja meen sit nukkuu. Hyvä suunnitelma? Kello kuitenkin on jo yli yhden.

Tänään lagasin, datasin, söin, siivosin vähän ja kävin Joonan kanssa Jumbossa. Jumbon tarjonnat oli vähän kämäset, mutta yksi t-paita Joonalle löydettiin. Meinasin kans ite ostaa kynsilakan.

Tommosessa vaatetuksessa lähin liikkeelle. Kampanjoin tissivöitä vastaan ja tuon vyön lähemmäs lantiota :D. Villapaita on kirpparilta viidelläkymmenellä sentillä ja joku miesten semmonen. Kahdet helmet, molemmat 50senttiä kirpparilta myöskin ja taitaa samasta mestasta olla kans tuo vyö, jonka poimin sängyn alta kun vähän siivoilin :D. Sukkahousut on cittarista ja aivan ihanat <3. En tiennykään et tykkään NÄIN paljon pitsisukkiksista. Niiden alla on toiset ihan normiharmaat sukkikset, vois tulla vähän kylmä pelkillä pitsihommilla, vaikka täällä onkin jo aika lämmin! Kuvassa näkyy kans vähän mun ihanat nahkasaappaat, jotka on kans kirpparilta haettu muistaakseni kaheksalla eurolla. Hui, olipa kalliit! Naamassa virallinen BSB-julistesensuuri.



Koipi.
















Siinä mun yöpöytä, jonka siivosin koska mulla ois nyt projektina maalata se. En pidä valkosesta, niinkun en paljon monesta muustakaan asiasta mun huoneessa, mutta oon nyt jo monet vuodet miettiny, etten jaksa tehä mitään koska muutan kuitenkin kohta pois :D. Nyt aattelin et voin mä ees jotain tehä! Päätin siis alottaa tän höskän maalaamisella ja siksi siitä piti tyhjentää vuori rojua päältä, laatikosta ja tuolta tasolta joka on laatikon alla. Oon mestari kasaamaan roinaa tasoille. Ois kiva jos tulevassa asunnossa ei ois pöytiä olleskaan eikä hyllyjä - pysyis rojun määrä hanskassa.








Maalaan myös tän ikean reikäkuution, jonka sisällä säilytän laukkuja. Päällä kasa vaatteita jotka pitäs laittaa kaappiin ja lattialla kuollu kynttiläläjä, joka pitäs heittää pois. Tykkään kynttilöistä!














Eile käytiin äitin ja Veerun kaa ikeassa ettimässä verhokankaita, muttei olu mitään kivoja punasia oikein ;(. Pitää sit kai tyytyy yhtiin tummiin, jotka oli aika rusehtavat. Mietin vaan että nyt kävellään ikeaan ja ostetaan täydellistä verhokangasta, mut ei se niin ollukaan! Oon aina vaan katellu niitä kuoseja, että onpas mukavia, mut en tajunnukaan miten ne ei sovikaan mun mielenmaailmaan kun verhoista on kyse! Joten, matkalla kassoille tumman maalin kanssa, mun silmään osu söpö roskakori! Otin sen sit pyykkikoriksi, kun en jaksa aina jokaista sukkaa viiä alakertaan kodinhoitohuoneeseen pesukoriin kerrallaan ja sitten niitä kertyy epämääräiseksi möykyksi lattialle. Nyt voin kerää ne vihdoin tonne ja viiä sit koko pöntön kerralla! Ponitki sai vähän ihmeteltävää.

Huomen ois sit luvassa Jussssiiii <3. On ollu jo ikävä, tänään oikeestaan iski. Meen sitä vastaan Leppävaaraan, sit Jussille vaihtaa sille mukavemmat kuteet ja Helsinkiiin lunastaa leffalippuja I LOVE YOU PHILLIP MORRIS-elokuvaan. Toivon niiiin kovasti että rakastan sitä! En oo nähny muutakun niitä mainoksii joissa Carrey huutaa ja kaatuu ja niiden perusteella rakastan :D. Ajateltiin siinä ohella myös katsastaa vaatekauppojen antia, Jussi nimittäin tartteis ainakin hupparin ja näin JCn nettisivuilla jonkun kivan miestenpaitajutun, pitää käydä sitä kattomassa kans! Pääsee vielä Jussin viekkuun nukkuu, ihanaa <3. Maanantaina taas luvassa uusi työpaikka, jännittää, vaikka oon sielä käyny sijaistaakin ja käyny koko ala-asteen! :D. Jännittäis varmaan tuplasti enemmän jos ois ihan uppo-outo paikka, mut osaan jännittää vaikka sitten kotona vessassakäyntiä, jos jännitysolo iskee!

Hyvää viikonloppua ja alkavaa lomaa niille, joilla se tänään lähti käyntiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...