keskiviikkona, helmikuuta 03, 2010

Kuvan tarkoitus on vaan esitellä erittäin huonosti harmaata punottua VYÖTÄ, joka mahtui juuri sopivasti kaks kertaa mun pään ympäri! Siitä tuli siis panta. Ei yhtään kiristä ja pysyy rastatkin pois naamalta, kätevää! Ja mun mielestä toi sopii myös ihan hyvin väriltään tohon tyttöjenväriseen paitaan, joka kuvassa komeilee kans. Tykkään kaikesta punotusta, letitetystä ja solmitusta materiaalista! Haluisinkin kovasti semmosen letiltä näyttävän pannan. Niinkun vaikka tämmösen.










Kokeilin kans kostoksi siskon Tallinnasta ostamaa paitaa, kun se vissiin pölli mun kollaripaidan, jonka olisin halunnu laittaa tänään päälle. Oon sitä mieltä että mulle ei sovi kauluspaidat kamalan hyvin, enkä pidä myöskään tommisista tissivöistä, koska mun ruumiinrakenne on tommonen, että oon vyötäröltä kauheen kapee mutta lantiota silti löytyy. Enkä pidä tiimalasivartalosta, varsinkaan jos tissiä ei oo tarpeeks siihen niinkun mulla ei ole :D. Voisin mä tota paitaa käyttää ilman tommosta vyötä, mutta ongelma iski siinä vaiheessa kun en oikein löytäny mitään pitkähihasta tohon päällelaitettavaksi. 
Tänään oisin halunnu mennä leikkii Joonalle, mut se ei vastaa mulle et voinko tulla! Joten meen varmaan äitin kaa kirpparille, koska siskolle tulee tänne kavereita tänään juhlistaa sen synttäreitä, pitää lähtee karkuun :D. Täytyy kans kertoo et Jussi vetelee siel intissä ihan huipputuloksia kaikesta! :OO. 

PS. viel yks kilpailu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...