perjantaina, marraskuuta 27, 2009

Ihme

Kerkesin tänään bussiin johon en ois voinu ikinä kuvitellakaan ehtiväni ja nyt oon ilonen! Mua vähän huolettaa kun oon nyt vähän yli kuukauden ajan huomannu mun näössä ongelmia. Esim. en kestä oikein kirkkaita valoja yhtään, pimeellä on tuskasta koitta seurata et millon bussi tulee, kun autojen valot on niin kirkkaita. Myös esim. yöpöydän lamppu pitää kääntää osottamaan poispäin musta, tai muuten valo on liian kirkas enkä pysty lukemaan. En oikein pysty näyttöäkään tuijottamaan kovin kauaa kun jo alkaa silmiä särkemään. Välillä kans havaitsen jonkun mustan pisteen mun näkökentässä. Pitäs kai käydä jossakin tutkituttamassa silmät!

Niin, ja tarvitsen peitepuikon kun oon edellisen kadottanu jonnekin, eikä Avon ees myy semmosia! Ihan outoo! Tarviin kans uuden shamppoon, koska normit shampoot on vähän huonoja mulle, koska ne jättää mun hiukset jotenkin karkeiksi, jonka jälkeen pitäs laittaa viel hoitoainetta, mutta se tuntuu jotenkin aika turhalta rastojen kanssa. Avonin shampoissa taas on jo itsessään jotakin hoitavia ainesosia, jotka jättää hiukset just mukavan tuntusiksi. Ja sitäpaitsi Avonilta löytyy kans shampoo josta mun päänahkakin pitää ja se on harvinaista!

Mutta eipä mulla muuta! Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...