perjantaina, marraskuuta 06, 2009

Pariterapiaa

Mä en aio erota
koska en vaan halua


Mainio kipale kyllä tuo PMMPn pariterapiaa! Ensin inhosin sitä niinkun koko PMMPtäkin, mutta kuuntelemalla niitä oppii rakastamaan. Mun mielestä mun ja muidenkin ihmisen pitäs ehkä useemminkin ajatella vaan noin, että en aio syödä banaania, koska en vain halua :D. Minä ja muutkin ihmiset nykyään miettii et liikaa että miksi ei halua tai haluaa joitakin asioita, ehkä on lupa vaan haluta?


Mulla on musiikkia ikävä! Mutta kerron nyt mun henkilökohtasesta puolikkaasta perjantaista joka vaikutti kolmanneltatoista päivältä. Ensin heräsin kahteen peräkkäiseen tekstiviestiin, joka ei liiemmin ärsyttäänyt, mutta huomasin että olo oli aika kaamea. Nukuin vielä puolisen tuntia ja huomasin et kurkku oli hirmu kipee. Suihkun jälkeen huomasin myös että pää oli kipee. Palelin muutaman tunnin vaikka päällä oli pitkähihahen neulepaita ja vielä huppari siinä päällä ja farkkujen alla sukkahousut ja olin sentään sisällä. Mittasin kuumetta jota ei ollu. Katoin eilisen Harper's Islandin ja ärsyynnyin kun se tappaja nyt tällä hetkellä onkin Wakefield eikä kukaa niistä häävieraista ;(. Oli jännä loppu, joten halusin kattoa seuraavan jakson. Löysinkin muutamankin hyvän linkin josta sen näkisin, mutta tajusin ettei tässä iskän kannettavassa toimikaan äänet. Rynnistin yläkertaan kokeilemaan ja yllätyin iloisesti kun se ilmotti internetin toimivan hyvin, mutta huijasi! Ei toiminut. Yritin ettiä tekstitettyä versiota, jotta ois ees jotakin tienny mitä ne sanoo, kun ei mitään kuullu, mutta en sitten löytänyt. Ja tähän hommaan meni tunti aikaa ihan turhaan! Oisin voinu vaikka syödä jotakin. Ennen töihin lähtöä juoksentelin miljoonia kertoja ylös alas hakemaan kaikenmaailman tavaroita ja ne oli aina just vastakkaisessa kerroksessa lopulta josta olin ekana lähteny ettimään.

Lähin sit pysäkille juoksentelemaan ja törmäsin inhottavaan räntäsateeseen, onneks olin sentään laittanu saappaat jalkaan. Tulin viimein pysäkille ja jouduinkin odottaa bussia, joka oli paljolti myöhässä ja meinasin jäätyä, teki varmaan tosi hyvää tälle alkavalle taudille. Bussissa pikkutytöt istu jokaisella mun vakkaripaikalla, jossa tykkään istua, noh, ei se nyt haitannu, mutta huomautimpa vain. Bussit meni ihan väärässä järjestyksessä pysäkin ohi kun vaihdoin bussia. Pääsin sit kaksseiskaan, jossa oli mukava kuski! Yksi plussa päivään, mutta aika pian mun viereen istu humalainen juttelemaan. Pääsin töihin ja leikin siellä lasten kanssa kunnes huomattiin että poikienvessan lavuaari vuotaa. Huomasin kans välipalan jälkeen että poskionteloita kolottaa tosi pahasti ja olo oli muutenkin aika huono. Katottiin leffaa ja palelin. Äiti kysy että lähenkö kirpparille ja lähin, vaikka en oikein jaksanukaan selata mitään, mutta lähti mukaan yksi villapaita, aforismikirja, leffa ja kaksi levyä, mm. Bloodhound Gangin yks albumi, enkä malta oottaa et pääsen sitä kuuntelee! Tuolla odottaa myös sipsipussi ja dippiä iltasohvailuu varten, vaikka oisinkin kaivannu laulamista ja hartautumista lujiksessa, mutta ehkä joku toinen kerta kun en nyt deittiäkään sinne saanut ^^.


Maisema eilen bussipysäkiltä kello kahentoista maissa, vähän hämärää.


Pakollinen harratus.


Ja naama! Vaikka ilme näyttääkin vähän siltä, että ikävää on, niin kyllä mä lumesta pidän! Se vaan sateli aika kovaa päin naamaa ;(.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...