torstaina, maaliskuuta 18, 2010

Kynsiä

Enpä taaskaan jaksa kirjottaa mitään oikeeta, joten laitan vaan kuvii mun kynsistä!












Etusormen tarra vähän hapsottaa reunalta ja pikkurillin ja nimettömän kynsien kärjet on vähän haalistunu, mutta on nää jo monen päivän ikäset kynnet ja kaikki päivät käsilläni touhuun kaikkee, joten ei ihme jos kuluu vähäsen! Mulla on nyt joku fiksaatio oikeesti ton kimalteen kanssa... Sekä vinoihin rajoihin! Tänään lakkasin neljä kynttä jopa ranskalaiseen tyyliin, ja ai että näyttää kivalta kun on samanlaisia kynsiä! :D Mäkun lakkailen uusia sitämukaan kun lakat alkaa repsottaa ja kun se tapahtuu eriaikaan, tulee erilaisia kynsiä erilaisten fiilisten mukaan.
Tosta pikkurillistä tykkään erityisen paljon ja toi keskisormi on vaan joku parin uuden lakan kokeilu :D. Aika hirviö, mutten oo viittiny ottaa pois kun on ihan hyvässä kunnossa lakkapinta.

















Etusormi oli yksinkertasesti tommonen kaksvärinen hileellä, mutta sitten aloin kokeilee kynsien maalaamista, joten kokeilin tohon tommosen kukan, kun muualle ei ollu hyvää tilaa tarrojen takia :D.


















Tykkään tästä. Sisko lakkas heti samanlaiset kun näki tän mun....




















Joo, ehkä vähän liiottelua noitten tarrojen kanssa :D. Tai sitten liian paksut tarrat.



















Tos on nyt paksumpi ja ohkasempi pitsitarra, mutta vähän liiottelua silti :D.



















Siinä on mun söpö ranskis illalla hämärässä. Toi tarra vois olla ehkä vähän alempana.



















Sit viel tidiiii : lakkalaatikko! Kuva piti laittaa, koska tossa yhessä korkissa on toi hieno blingi :D.











Olin äitin ja Veikan kaa mummalla käymässä tiistaina ja mumma kysy että onko mulla rakennekynnet kun on niin hienoja kuvioita :D. Kerroin että omat on ja oon ne ite lakannu. Sitten se kysy vähän ajan päästä, että missä oon käyny laitattamassa mun kulmat! :D Kerroin että en oo missään käyny :D. Tuli myös kehua siitä, ettei mun hiukset näytä enää niin kauheilta :D. Mumma ei oikein oo koskaan lämmenny mun rastoille. Kysyi myös neljäsluokkalaiselta veljeltäni, että osaako hän jo lukea. Ja mumma ei siis oikeesti oo yhtään höperö vielä! Sain nähä kans mun serkun pojasta kuvan, se hymyili niin kauniisti vaikka seittemänkuisena synty! Ei kyllä näyttäny yhtään pieneltä vauvalta.

Eilen taas käytiin äitin kaa kirpparilla, joka on taas entisensä! Löysin monen monta kivaa vaatetta, monen monta kynsilakkaa, yhen ripsarin, josta tuli heti mun suosikki, kirjan ja korun! Taisin kyllä ehkä kertoo nää jo viime postauksessa? Mut ei se mitään, muistan nyt itekin paremmin. Haluisin ehdottomasti kirjotella nyt kirppislöytö-postauksen, koska oikeesti tein löytöjä, mut tuntuu ettei oo aikaa eikä jaksamista! Seuraava kirppiskertakin on jo sovittuna Jennan kanssa, joten ehkä yhdistän nää ensikerran löytöihin ja kirjotan niistä yhdessä! :D. Ois kans kiva saada Kreikkapäiväkirjat loppuun ennen seuraavaa matkaa... tällä vauhilla oon valmis ehkä viiden vuoden päästä, nimittäin vissiin vasta kaks päivää on valmiina, vaiko yks? En muista! :D. Ja me kuitenkin oltiin sielä kaksi ihanaa viikkoa. Ideoita ois kaikesta mitä haluaisin kirjotella, mutta jakamista ei oo! Ehkä joskus.

Oon kyllä jo ihan fiilareissa kesästä! Tiedossa olisi ripareita, toivottavasti Ruisrock, tosi toivottavasti Kreikkareissu, roadtrippi tyttöjen kaa ja ois ihanaa jos sais ees jonkun lyhyen tai tosi osa-aikasen työn et sais vähän kokemusta jostakin uudesta taas, eikä se rahakaan haittaa.

Mut nyt kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...