tiistaina, maaliskuuta 16, 2010

Lauantai


Lähettiin Jussin kanssa viime lauantaina Helsinkiin ettimään Jussille jotakin kivaa ja värikästä vaatetta intin vierelle. Juostiin junalle ja ilma näytti ihanan aurinkoiselta! Helsingin vanhat talot näyttää mukavilta auringossa, mutta täytyy myöntää et hauskaa oli kans raesateessa!






 Shoppinkien jälkeen suunnatiin Levykauppa Äksään kattoo Lapkoo.








































Kiraffit kaffilla <3. Aaaaaw <3.





























Ihania taloja ne on ne vanhat!
Tommosen topin ostin carlingssilta 9,90€. Tuli mieleen vähän tatuoinnit joten inspas! Mulla nimittäin vaan tatuoinnit päässä liikkuu, kun oon päättäny mimmosen tatuoin! Nyt pitäs vaan käydä konsultoimassa tatuointiliikkeessä ja varata aika!
















Naminamnam, palattiin reissulta, syötiin ja lösähdettiin sohvalle kera herkkujen. Mun herkkuun kuulu vaniljajäätelöä, chilisipsejä ja suklaarivi koristeeksi! Jussi sano yäk, mä sanoin NAMNAM.










Sitten Jussi vei mut kotia, jossa siivosin! Ensiks järjestelin tavaroita paikalleen, sit imuroin ja viel luuttusinkin lattian! Ja vaihoin petivaatteet. Jeijee. Sit Jussi tuli lähempänä yhtä nukkuu mun viereen <3.

Olipas kämänen postaus, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...