maanantaina, joulukuuta 07, 2009

Kirpparilöytöjä!


Tulin kotia, kattelin teeveetä, söin ja siirryin omaan huoneeseeni kuuntelemaan musaa ja kattelee kirpparilöytöjä läpi. Laitoin kans kynttilöitä palamaan ja suitsukkeen, sekä järjestelin pöytää ja postikortteja, joten nyt on kiva olo datistella tunnelmassa. Tähän mennessä oon kerinny myös kuunnella läpi ihan oikeella cd-soittimella kolme ihan oikeaa cd-levyä. Travis - The Invisible Band, Eminem - Hit Collection 2000 ja Matchbox Twenty - Mad Season. Jokaisesta pulitin kaks euroa viime viikkoisella kirpparireissulla.
Joskus selitin jotain tuosta ihanasta peilistä jonka tädiltäni sain ja koska se on lojunut vaatehuoneessa lattialla paremman paikan puutteessa, päätin nostaa sen karkeasti lipaston päälle! Olkoot nyt siinä. Kuvassa näkyy myös seinällä kortteja, kaapin kyljessä korunaulakot, sekä siinä nurkassa ylppäriruusuja.
















Hei,  olen Eve ja kävin tänään kirpparilla äitin kanssa, joka tuli mut töistä hakemaan ja osti mulle mehukkaimman tuplajuustohampurilaisen, minkä oon koskaan syöny! Oli ihan mahtava purilainen, namnam. Granin mäkistä, sinne! Kirpparilla kävin hyllyt aika nopsaan läpi, kokeilin muutaman vaatteen, jonka jälkeen menin tietty hoputtelemaan äitiä ja inisemään etten jaksa enää :D. Äiti on yleensä vasta puolessa välissä jos sielläkään, kun mä oon jo kiertäny koko paikan. Niin ja muuten, varoitus, tässä postauksessa on KUVIA! Koitan pitää tekstihöpötykset lyhyenä, joten suoraan asiaan.

Tässä aika huonohko kuva kuva päivän vaatetuksesta, johon kuului tummansininen niittitoppi Lindexiltä, en tiedä hintaa, koska sisko osti, sekä harmaa bolero, joka myös siskon, enkä tiedä hintaa. Jalassa oli myös Ichin farkut viidellä eurolla kirpparilta ja päässä tommonen jenkkihuivi, koska oli bad rasta day. Mutta sopiipahan ainakin tuohon toppiin. Unohdin muuten myäs pitkähihaisen jonkun hupparijutun tuosta päältä ja meinasin jäätyä vetästyäni pelkän syystakin tuohon päälle, vaikka asteet taisivatkin olla plussan puolella. Mutta siellä tuuli!











 Kuvaa finniniiteistä, koska tykkään niistä!


Ensinnäkin en voi vastustaa tuommoisia remmejä buutseissa, joten pakko oli ottaa yhet kenkuliinit mukaan kahellatoista eurolla. Nuo on vaan niin hyviä jalassa! Spottaa myös siskon silmä!


 Sanoin äitille, etten missään nimessä osta tälläkertaa yhtään kirjaa, sillä viimeksi niitä taisi tarttua mukaan kaheksan kipaletta. Mä vaan niin tykkään kirjosta! Tällä kertaa tämmönen kirja Ian McEwanilta, jota oon kuullu kehuttavan.

















Ainakaan minä en voinut vastustaa tätä kahden euron paitaa, jossa lukee "Are you looking for a friend?" SÖPÖ <3.

Toinen paita maksoi euron, ja omisti nuudeliaiheisen kuvan. Oon heikkona paitoihin joissa on kaikkee hölmöö!


 Oon heikkona myös kirahveihin... Mutta niistä joskus lisää! Lupaan kokonaisen merkinnän joskus pelkistä kirahveista!

Tuommoinen vihertävä äitiystunika lähti kans mukaan kahella eurolla, vaikka en äiti olekaan, enkä toivottavasti pian semmoiseksi tulekaan.

Sekä aika normi t-paita, jossa oli tommosii kivoi reikii!


Joo, ei kirjoja.. muttakun mä rakastan Cathy Kellyn kirjoja! Päällä myös euron koru jonka nappasin mukaan.














Euron säärystimet! Ja hooämmän euron sukkahousut :D.

Nonniin, eihän niitä oollukaan paljoo! Koska kuvia on tänään niin monta, ne menkööt videoiden ja aforismien sijasta, otan vapauksia, mutta kai omassa blogissa saa niin tehdäkin :D.

Harmi että mukavat päivät loppuu niin nopsasti kesken, nytkin kello on jo vaikka mitä! Hyviä unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...