keskiviikkona, joulukuuta 09, 2009

o-ou



Rakastan totakin videoo!
Tänään oli kehityskeskustelut töissä ja mua kehuttiin, oho. En sit viittiny vinkkaa mun suunnitelmista sanoo itteni irti joskus... Kevättä kohden kyllä helpottaa työt kummasti kun monet lapset lopettaa kerhon, mutta pelkään että kyllästyn kuoliaaksi, jossei meille kaikille viidelle riitä hommia jonkun kolmentoista lapsen kanssa. Sain kans tietää et meille on tulossa uus työntekijä, mies, auktoriteetin näkönen ja olonen mies vähän pitää poikii kurissa! En kyl tajuu et miten meille kaikille riittää töitä, ehkä mulle ei riitä töitä! :D Outoo toivoo tämmöstä, mutta toisaalta ihan hyvä jos sittenkin jatkan, koska eihän mulla vielä muutakaan ole, vaikka toisinaan kaikkea haeskelenkin.

Oon kyllä vähän huono pitää lupauksiani mietelauseista sun muista, koska oon taas alakerrassa ja ilman yhtään kirjaa! Tiiditii, huomen tulee Muodin Huipulle, perjantaina ehkä tarjoilukeikka plus kuukausipäivä Jussin kanssa, lauantaina Minnan kanssa Voittajanäyttelyyn messukeskukseen ja sunnuntaina ratsastamaan äitin ja Veerun [=sisko] kanssa. Tänään pitää viel näpytellä vähän seuraavaa Avon-tilausta ja lajitella edellinen tilaus pusseihin ja hinnoitella ne ja kirjottaa laskut. Enpä oo täl viikol viel saanu vaan olla kotona :D.

Heippa, lyhyt merkintä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...