perjantaina, syyskuuta 03, 2010

Hyvä fiilis!

En voi sille mitään, että kuuntelen Milow'ta aika tosi paljon, tota yhtä albumia! Milown äänestä tulee niin hyvälle tuulelle ja sydän kukkii, sanat on ihania ja biiseissä söpöt melodiat ^^. Sitäpaitsi muutamasta biisistä tulee Miska mieleen ja se on mukavaa myös, tajusin taas miten ikävä mul on sitä et kuulen ton poitsun laulamista! En osannu nyt valita mitään lempparia tai muutenvaan ylivoimaista biisiä tuolta, koska kaikki on niin ihania, mutta tämä soi juuri tällähetkellä, joten sitä saatte kuunnella, eli The Ride:



Toisekseen mulla on tänään vapaapäivä koulusta ja sain nukkua. Nukuin sikeesti 11 tuntia enkä heränny kertaakaan! Yleensä herään aina kun muut lähtee kouluun ja töihin, joko ne lähti tänään jotenkin erityisen hiljaa [ei varmasti] tai sit nukuin vaan tosi hyvin. Huomas että ei sitä ihan viel ihan terve ole kun niin syvästi nukuttaa ja sitäpaitsi eilen käveltiin Iinan kanssa ihan pitkät matkat, ehkä sekin väsytti :D. Kurkkukipuakin eilen valittelin, että se on tulossa takasin, mutta oon tähän vaivaan keksiny nopeen avun! Laitan jonkun huivin kaulaan yöksi ja aamulla ei oo enää kurkkukipua! En tiiä toimiiko muilla, mut mulla on toiminu jo parikin kertaa. 

Eilen olin siis koulussa, enkä kauheesti tehny mitään. Pääsin kahelta ja lähin kohti Vantaata tapaamaan Iinaa. Ollaan Iinan kaa 'tunnettu' yhen foorumin kautta aika tosi monta vuotta, ja ekaa kertaa nähtiin toisemme livenä tossa puol vuotta takaperin. Nyt sit tapahtu tämmönen havahtuminen että me oikeestaan asutaan aika lähekkäin jos autolla pääsee kulkemaan, eikä busseillakaan liian kauaa mene. Mentiin sitten eilen vuokraamaan Ghost Writer, ostamaan karkkia ja syömään mäkkiin, jonka jälkeen suunnattiin Iinalle kattomaan toi leffa. En ymmärtäny mitään :D. Illalla oli ehkä kaunein auringonlasku ikinä, mutta mulla oli kamerasta akku loppu, enkä ois paljon kerinny varmaan kuvailee, koska mun täti oli tulossa hakee mua läheiseltä nesteeltä, enkä halunnu et se joutuu oottaa mua. Mutta niin, Iina on tosi ihana tyttö ja toivottavasti sais aikaseks nähä useemmin!

Tänään on luvassa vielä serkun ylppärijuhlat ja luokkakokous Pakiksen koululla! Sieltä sit varmaan suuntaan Jussille. Lauantaina luvassa Jussia, ehkä kaupoillakäymistä ja The Expendables viimeinkin! Sunnuntaina toivoisin että voisin vaan lagaa, kattoo teeveetä ja kuunnella musaa, varsinkin jos oon vielkin vähän kipee, koska on tulossa kouluviikko jossa jokasena päivänä on koulua, OMG :DDD. Ainiin, tänään pitäs lakkaa juhlakynnet, mitähän mä keksisin ja jaksasin laittaa. En oo muuten pitkään aikaan esitelly mun manikyyrejä! Oon niitä kyllä jonkinverran kuvaillu, ehkä joskus jaksan laittaa kuvia.

Mutta niin, hyvät fiilikset on kyllä! Jeejeee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...