sunnuntaina, syyskuuta 05, 2010

Ostin pipon ja haluan myös ostaa toisenkin ehkä!

Joo mul on ostoslakko, mutta en millään löydä yhtä ainoaa kivaa pipoa joka edelleen mahtuu mun päähän, joten piti käydä hakemassa HMltä yksi. Jack&Jonesilla oli toinen kiva jonka kyllä haluaisin hakea myös, mutta ehkä kahden viikon päästä jollon oon tätä lakkoa viettäny jo kuukauden!

Ookoo nyt tulee taas maailman naurettavin ongelma. Mul on nimittäin taas vaihteeks ikäkriisi. Tai lähinnä nyt toistepäin, ettäkun normaalisti panikoin sitä kun oon niin vanha. Tunnen itteni ehkä joku 16-vuotiaaks, mutta ikää on sen päälle vähän enemmän oikeesti ;(. Joskus vannoinkin etten kasva kuudestatoista eteenpäin ja kaks vuotta oikeiden 16v-synttäreiden jälkeen sainkin vielä onnitteluja joissa luki: "Onnea Eve 16v!". Mutta sitten kasvoin oikeasti, nyyh. Nyt mulla on lähinnä semmonen kriisi, että enkai voi aina vaan leikkiä että oon nuori, et pitäs kohta alkaa käyttäytyy kun muka-aikuinen ja näyttääkin semmoselta. Yhyy en halua. Mutta enkö oikeesti sais kuitenkin näyttää just siltä kun haluan ja käyttäytyä just niinkun haluan? Tosi kurjaa huomata nykyään kaupassa, että tykkää jostakin vaatteesta ja ehkä jopa haluis semmosen, mut sit ajatteleekin et jos oisin neljä vuotta nuorempi, voisin ostaa sen.

Oikeestaan ongelma on vaan siinä, että mun pitäs sisäistää että saan olla ihan sitä mikä tuntuu hyvältä. Mitenhän semmosen tempun tekis?

Leikkasin muuten kynteni pois, enkä jaksanu tehä serkun ylppäreihin enkä luokkakokoukseen hienoja kynsiä. Ja tässä välissä voisin kiittää äitiä, kun oli käynyt imuroimassa mun huoneen,  laittamassa matot paikoilleen ja vielä lajittelemassa tavaroita tasoilta. Vähän kyllä nolottaa. Pelailin tänään pitkästä aikaa Singstaria Veerun, Annelin ja Rian kanssa. Veeru siis se sisko, Anneli naapuri ja Ria noitten kahen höntin kaveri. On muutes tullu se Suomihitit kauppoihin, tiiän mitä haluun synttärilahjaksi... AINIIN, käyn aina urheiluliikkeissä kuolaamassa noita skeittilautoja kun tykkään siitä grafiikantyylistä jolla niitä kuvioidaan. [plus että oon aina halunnu oppii skeittaamaan, täällä ei oo vaan parhaat valmiudet siihen kun pitäs ehkä löytää sitä asfalttiakin ensteks...] Yks Stadiumissa oleva dekki, joka on päältä vihree ja sit alla on semmonen koirajuttu on niiiin söpöli <3. Oon ihan rakastunu siihe. Jussi sit katteli itelleen housuja ja tuli sit mut ettimään niitten lautojen luota, naurahti ja sano et se ostaa semmosen kyllä mulle synttärilahjaks kohta :DD. 

Huomenna koulua 8-16, luulen et väsyn, koska oon kipee edelleen, voi nyyh. Tiistaina eka ysinaamu! KAIKKI muut on ollu tähänmennessä kasiin. Samalla kerralla pääsen myös kolmelta koulusta, eka kerta sekin. Sitten Lindan kanssa lenkille! Linda on ollu mun kanssa samalla luokalla ykkösestä ysiin ja ollaan molemmat saamattomuuden huippuja tässä toistemme tapaamisessa, eikä nyt kyse ole olleskaan siitä etteikö tykättäs toisistamme tai viihdyttäs yhessä, että haluttas tahallamme viivyttää näkemistä :D. Me ei vaan osata! Luokkakokouksessa sovittiin että tiistaina mennään lenkille oikeesti :D. Keskiviikkona ehkä Miskaa sais nähä jos hyvin käy, pidän niin peukut ja varpaat ristissä että Miskan aikataulut antas periks ja tekis mulle sopivan kolon, koska haluisin niiin niin niin niiin paljon nähä sitä. Torstaina vois yrittää vaikka kirpparia koska haluun sinnekin tosi paljon kun viimeviikolla tulinkin niin kipeeksi etten päässyt. Perjantaina haluisin Wallun kaa mennä treffeille mut se ei ehkä onnaa herran urheiluharrastuksen takia. Viikonloppuna Jussikin on kiinni, joten mulla on aikaa tehä omia juttuja. Saa nyt nähä mitä keksin! Otan vastaan treffiehdotuksia :D. Eli siis, mulla on lähes koko ensviikko jo suunniteltuna valmiiksi ja aika senkun lentää! Äsken kurkkasin lukkaria ja näyttää siltä ettei ole kun vaan yksi, tämä huominen neljään asti! 

Nyt nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...