sunnuntaina, toukokuuta 23, 2010

Haluaaaaan

Kameran, pienen kameran, pokkarin, kivan, hyvän ja kätevän semmosen! Eikä mielellään myöskään kovin kalliin. Haluun kätsyn pikkukaverin, jota on helppo kantaa mukana. Ettei tartte ottaa isompaa laukkua kameran takia. Haluun saaha helposti ja kevyesti kuvia niistä elämän pienistä asioista, joista jaksan niin iloita. Kuten tänään valkoiset kukat ja mustat etanat.

Iskällä on joku uus, tesmailin sitä vähän ja vaikutti kivalta. Mutta se ei omiaan lainaile, ihan hyvä vaan koska hävitän aina kaiken :DD. Toisaalta voisin aina ottaa sen isomman laukun, ettii tohon mun kolmesataaviiskymppiseen semmosen objektiivin joka palvelee hyvin mun arkipäivätarpeita ja opetella käyttämään sitä paremmin. Mulla kuitenkin on etuoikeus kun sain tommosen kameran iskältä tosta noin vaan kun se hankki uuen ja saan käyttää sen putkiakin.

Toinen mitä haluun on erinomaisen itsetunnon! Tai ees hyvän ja sen mä saan. Sain energiaa toteuttaa tätä unelmaa. Parhaiten se onnistuis jos en joutuis ikinä kameran eteen tai en ainakaan ite joutuis näkee niitä kuvia :DD. Peilistä näytän melkeen aina suht hyvältä.

Haluun myös tehdä tänne uuden ulkoasun.

Tänään kävin kirpparilta ostamassa Veikalle kuulapyssyn ja se on nyt ollu ihan innoissaan siitä :D. Ostin myös pienen Niiskuneitirasian ja boleron.

Jussi on rakkaus ja mulla on vähän ikävä ;(. Vielä toinen viikko ja sit nähään <3.


Söpö nuori Kirsten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...