keskiviikkona, toukokuuta 26, 2010

Vois olla hyvä olemassa joku otsikkogeneraattori

Kuuntelen biisiä, jonka nimi on Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh, jonka esittää Say Hi. Biisi on albumilta nimeltä Oohs & Aahs.

Oon tänään ollu vielä heikossa kunnossa ja lepäilly jopa sängyssä peiton alla maaten. Lepäilin myös sohvalla ja oon koitannu syyä jotain kevyttä vähän välii. Katoin eilisen neljädeen, ärsyttää kun tunnin kattoo jotakin mysteeriä ja sit se ei ees selviä! Jättäsivät dokumentin tekemättä jos sille ei saa mitään hyvää loppua. Ees semmonen pikkuteksti lopussa ois riittäny, jossa kerrottais miten kävi, mut ei ees sitä. Dokumentti loppu vaan sanoilla: ja Twinklen tila jäi mysteeriksi. Jee.

Nyt kuuntelen biisiä nimeltä Open Up, jonka esittää Korn. Tämä on albumilta See You on the Other Side. Koitan sisällyttää tähän postaukseen vähän viitteitä siitä, että kuuntelen monenlaista musiikkia ja ihan sekaisin.

Haluaisin mennä mäkkäriin syömään sen jonkun uutuushampurilaisen joka näyttää sämpylältä.



















Tämä, eli näköjään nimeltään The Mac. Haluaisin myös käydä JCllä, koska kanta-asiakastarjouksena ota kolme maksa kaksi. Voisin käydä kurkkimassa jos sieltä jotain löytyiskin. Jussi vois lähteä mukaan syömään mun kaa roskaa, namnam <3. Vaikkakin se mieluummin syö kunnon ruokaa sillon kun on intistä ulkona.

Nyt soi biisi nimeltä Mannerheimintie, jonka esittää Haloo Helsinki! Albumilta Haloo Helsinki.

Olisinpa huomenna jo ihan terve, töihin meen ellen sit keksi alkaa oksentelee tässä illalla, yöllä tai huomenna aamulla. Huomenna on nimittäin myös rippikoulupalaveri taas vaihteeksi ja sen jälkeen sanoin meneväni Terolle kyläilee, niillä on niin hienot lattiat! Okei, Tero on kans ihan kiva, että en mä lattioiden takii mee :D.

Minna tekstaili tänään ja kyseli jos värjäisin ja leikkaisin sen hiukset ens viikolla. Toivottavasti onnistun hyvin! Huomasin tänään et äiti oli juonu kokonaan mun siiderin, vaikka se sano vaan maistavansa. Ei sillä että mä sillä mitään tekisin, vatsatautia se ei ainakaan paranna :D.

Nyt soi To Create a Warlike Feel, jonka esittäjänä toimii tämä lempparini Sonata Arctica ja tämä kipale esiintyy albumilla nimeltä Unia.

Oon lueskellu monien blogeista ja facebook-päivityksistä, että tänään olisi aurinkoinen päivä, ei täällä vaan! Eilen paisto, muttei ollu lämmin. Turhaa tuo aurinko jossei ees voi olla kesämekossa pihalla :D. Vatsassa on edelleen kurja olo, kurjaa ;(. Mulla ei oikeestaan oo mitään asiaa, joten taidan mennä tästä syömään jotakin lisää. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...